[web]http://www.112groningen.nl/Groningen/ni ... video.html[/web]
haha, weer zo'n figuur.. te hard rijden prima maar doe het dan op de snelweg. Weinig tot geen medelijden mee!Getzz schreef:
Dat gebeurde vorig jaar bij mij in de buurt. Een lamborghini Murcielago met zo`n 185 km/u (waar je 70 mag) uit de bocht gevlogen, door een zandwal gecrasht en bij mensen in de serre terecht gekomen. De 26 jarige bestuurder had de auto geleend voor een proefritje
Inderdaad, in de bebouwde kom.MaVaEe schreef:Aan de foto's te zien is dit gewoon in een dorpje gebeurd?
Wat mij betreft ben je dan gewoon een ontzettende flapdrol om daar zo hard te rijden dat je je R8 om een boom heen vouwt...
@getzz, die mensen hebben nog steeds de tuin half in puin liggen, reed er gisteren nog langsShag schreef:haha, weer zo'n figuur.. te hard rijden prima maar doe het dan op de snelweg. Weinig tot geen medelijden mee!Getzz schreef:
Dat gebeurde vorig jaar bij mij in de buurt. Een lamborghini Murcielago met zo`n 185 km/u (waar je 70 mag) uit de bocht gevlogen, door een zandwal gecrasht en bij mensen in de serre terecht gekomen. De 26 jarige bestuurder had de auto geleend voor een proefritje
Onze sponsors