Wie o Wie kan de body controle unit programmeren of coderen.
Ik heb op de auto verstralers zitten en wil ze graag op de zoals in de beschrijving aangegeven wijze aangesloten / aangestuurd hebben.
In de omschrijving staat namelijk dat ik pen 41 moest gebruiken van de BCM voor de verstralers maar nu niet blijkt dus dat deze niet gebruikt (aangestuurdt) wordt waardoor de verstralers nu dus niet werken.
Wie o Wie kan mij helpen
Michel
Programmeren (coderen) BCM module tbv verstralers
- Michel ACS
- 4 op een rij!
- MaVaEe
- Koeien-teller
Bericht
Re: Prgrammeren (coderen) BCM module tbv verstralers
De dealer.Ilonat schreef:Wie o Wie kan de body controle unit programmeren of coderen.l

- Michel ACS
- 4 op een rij!
Bericht
Ik wilde de verstralers op de originele manier aagesloten hebben maar helaas werkt de dealer (stealer) niet mee.
Rekenen belachelijke bedragen voor het coderen of programmeren en daarbij weten ze zelf niet eens zeker of dit gecodeerd of geprogrammeerd moet worden.
Ga dus zelf een oplossing zoeken wie kan mij het overzicht aanleveren van de BCM aansluit pennen van een Mini uit september 2004.
Rekenen belachelijke bedragen voor het coderen of programmeren en daarbij weten ze zelf niet eens zeker of dit gecodeerd of geprogrammeerd moet worden.

Ga dus zelf een oplossing zoeken wie kan mij het overzicht aanleveren van de BCM aansluit pennen van een Mini uit september 2004.
Terug naar “MINI R50 (One/Cooper), R52 (Cabrio), R53 (Cooper S)”
Onze sponsors