Rota/BBS velgen 17 inch voor Cooper
- machielp
- Nieuw Lid
Bericht
Rota/BBS velgen 17 inch voor Cooper
Hoi, ik ben nieuw in het Mini wereldje dus heb ik een beetje advies nodig omtrent LM velgen. We hebben deze week een nieuwe Cooper Clubman gekocht met de standaard 15 inch wielen. Nu willen we deze graag vervangen door wat grotere exemplaren. De BBS LeMans velgen vinden we erg mooi. Ik zie dat er ook velgen zijn die er op lijken o.a. van het merk Rota. Nu lijkt ons 18 inch wat aan de grote kant, de auto moet nog wel een beetje comfotabel blijven. Nu de vragen: weet iemand een adres die deze velgen verkoopt voor de Mini (liefst in het zuiden van het land). Zijn de velgen er in 17 inch? Zijn Rota velgen goedkoper dan BBS en hoe zit het met de kwaliteit? Kan de auto verder standaard blijven, dus geen spoorverbreders op verlaging? Bij voorbaat dank voor jullie advies. Groeten, Peter
- coendek
- Stoepsleutelaar
Bericht
Rota's zijn goedkoop...
Maar:
1kwaliteit laat wat te wensen over
2knock-offs van succesvolle dure kwaliteit wielen
3vaak 2-3delige LOOK maar geen echte.
BBS zijn duur maar
1kwaliteit is top
2uniek design en herkenbaar
3lichte wielen
4sterke wielen
5beperkte wielen en maten voor mini
Ikzelf neig vaak ook naar rota maar word dan door mijn gevoel terug geroepen..
Coen
Maar:
1kwaliteit laat wat te wensen over
2knock-offs van succesvolle dure kwaliteit wielen
3vaak 2-3delige LOOK maar geen echte.
BBS zijn duur maar
1kwaliteit is top
2uniek design en herkenbaar
3lichte wielen
4sterke wielen
5beperkte wielen en maten voor mini
Ikzelf neig vaak ook naar rota maar word dan door mijn gevoel terug geroepen..
Coen
- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
Je kunt de Rota's bestellen via www.rarerims.nl
Er zijn wisselende ervaringen met Martin, maar ik heb meerdere sets gekocht bij hem en altijd goed en snel geholpen en de velgen netjes en snel thuis bezorgt gekregen..
Er zijn wisselende ervaringen met Martin, maar ik heb meerdere sets gekocht bij hem en altijd goed en snel geholpen en de velgen netjes en snel thuis bezorgt gekregen..
Onze sponsors