Beste mensen,
Ik heb deze week nieuw gepoedercoate S-spokes gemonteerd. Gister ging ik de wagen laten uitlijnen bij schoenmakers bandenservice in Groesbeek, die toch erg goed bekend staan (volgens autovisie de beste in de benelux).
na een uurtje werd me verteld dat ik het uitlijnen kon vergeten omdat ze met geen mogelijkheid de stuurkogels in beweging krijgen. Schijnt volgens hen een bmw-kwaaltje te zijn.... nu zou ik dus de stuurkogels moeten vervangen wil ik de mini uitlijnen.
Is dit een bekend fenomeen? KM stand trouwens 83.000 en auto is uit nov 2002!
Muurvaste stuurkogels?
- Berthil
- Volledig MINI minded!
Bericht
Dat is een bekend fenomeen.
Branden mag trouwens niet want dat verzwakt het metaal, een goede uitlijner zal niet branden.
Bij mij zijn ze uiteindelijk wel los gegaan met een hele grote zelfvastknijpende tang waarmee je dan de zeskant natuurlijk om zeep helpt.
Branden mag trouwens niet want dat verzwakt het metaal, een goede uitlijner zal niet branden.
Bij mij zijn ze uiteindelijk wel los gegaan met een hele grote zelfvastknijpende tang waarmee je dan de zeskant natuurlijk om zeep helpt.
- Adriaan
- Volledig MINI minded!
Bericht
Heeft dat nog gevolgenBerthil schreef:Dat is een bekend fenomeen.

- henkietenk
- Volledig MINI minded!
Bericht
Laatst bij APK beide moeten vervangen. Een was versleten en ander kwam niet los bij de dealer. Heb een poos flink staan vloeken dat er weer extra kosten waren. Branden mochten ze idd ook niet. Nog een vraag van mijn kant: er was na het vervangen van beide stuurkogels en uitlijnen en apk zelf zo'n 10 km gereden door de dealer. Is dat normaal? Of zijn ze boodschappen gaan doen?
Terug naar “MINI R50 (One/Cooper), R52 (Cabrio), R53 (Cooper S)”
Onze sponsors