Ik zal me even voorstellen:Mijn naam is Johan en ben voor jullie waarschijnlijk al een senior (50+).

Ik ben sinds gisteren de eigenaar van een Cooper-S-Grijs Metallic met zwart panorama-dak.-Hij is van 2002.
Misschien wat vreemd om op gevorderde leeftijd een cooper te willen. Ik heb van collega"s al reacties gekregen van:Waaaat, jij een mini-cooper. Dat is toch een autootje voor jonge meisjes!
Het is echter als volgt gegaan:Mijn dochter had een nieuwe auto nodig en wilde perse een Mini.
Deze hebben we aldus gevonden en ze heeft hem gekocht:Een knalrode met een wit dak en ook panoramadak-Hij is van 2002. Dit is dus geen cooper-S, maar een chili-uitvoering.
Ik mocht er ook eens in rijden en toen was ik verkocht, zodoende dus.
Nu heb ik even wat vraagjes aan jullie:
Mijn cooper-S ligt van voor heel laag-De afstand van de spoiler-(keienvanger) tot op de grond is maar een centimeter of 10.
Is dit standaard bij een Cooper-S?-Volgens mij is hij verlaagd.-Het ziet er wel cool uit, echter ik denk dat ik wel heel voorzichtig met dorpels etc moet zijn.
Tevens zou ik graag willen weten waar je het beste onderdelen (internet) kunt verkrijgen voor deze auto.
Tot zover mijn eerste reactie,
Groetjes,
Johan.