Allen,
Het lijkt mij handig als ik een kabel heb om via de obd gegevens/storingen uit te lezen via een laptop. Nou lees ik er in andere topics wel wat over, maar dat gaat meer over tuning, nou mag dat natuurlijk ook. Maar het gaat mij in eerste instantie om het uitlezen van storingen e.d.
Is deze kabel te koop? zo ja waar?
Welke software heb ik hier voor nodig? en hoe kom je daar aan?
Kan ik met dize kabel ook gelijk MTH file uploaden in mijn auto?
topic van MTH file heb ik al aardig bekeken.
Groet Rimshot
OBD interface t.b.v. uitlezen motor gegevens en storingen
- Rimshot
- 4 op een rij!
- Berthil
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ik heb Autoenginuity en de MTH interface. Voordat ik Autoenginuity heb gekocht heb ik zo'n beetje elk ODB programma van het internet geprobeerd met de MTH interface. Geen werkte.
Later heb ik software van RMS gekregen. Deze zou wel moeten werken met de MTH interface maar wat de RMS software precies voor je kan doen en of het 100% werkt heb ik nog niet uit kunnen proberen. Als ik eens een keer tijd heb wil ik nog altijd de RMS software met de MTH interface uitproberen.
Later heb ik software van RMS gekregen. Deze zou wel moeten werken met de MTH interface maar wat de RMS software precies voor je kan doen en of het 100% werkt heb ik nog niet uit kunnen proberen. Als ik eens een keer tijd heb wil ik nog altijd de RMS software met de MTH interface uitproberen.
- paul Hemels
- One wheel wonder
Bericht
Hoi, ik heb de volgende kabel met software: http://www.kapaza.be/detail/2956828/BMW ... kabel.html
De USB versie heb ik en werkt goed het is software die bmw ook gebruikt.
Kabels zijn er overgens wel meer te vinden alleen de juiste software is moeilijk.
En ik me laten vertellen dat kabels gemaakt worden afgestempt op de software
De USB versie heb ik en werkt goed het is software die bmw ook gebruikt.
Kabels zijn er overgens wel meer te vinden alleen de juiste software is moeilijk.
En ik me laten vertellen dat kabels gemaakt worden afgestempt op de software
- Maaij
- King of the Groupbuy
- Contacteer:
Bericht
Is die RMS software ergens te downloaden? Wil het wel eens uittestenBerthil schreef:Ik heb Autoenginuity en de MTH interface. Voordat ik Autoenginuity heb gekocht heb ik zo'n beetje elk ODB programma van het internet geprobeerd met de MTH interface. Geen werkte.

Onze sponsors