Chip tuning in het Zuiden?

Snelheid! hoe kom ik sneller vooruit, door de bocht en weer tot stilstand.
MarcoFr
Nieuwsgierig
Nieuwsgierig

Chip tuning in het Zuiden?

23 feb 2011, 12:49

Aangezien Beek racing voor mij een wereldreis is, en een oude bekende het befrijf: Tuning Factory runt, lijkt het mij voor de hand liggend om met hem in zee te gaan. Ik heb een mooie prijs kunnen regelen. Maar voordat ik in zee ga met hem wil ik eerst wel effe op onderzoek of er al anderen hier op het forum bekend zijn met deze firma en Mini tuning ? Ik weet dat ze veel tevreden diesel klanten hebben, en hij gaf aan al diverse mini's te hebben gechipt tot 200+ pk's.

Iemand ervaring met Tuning Factoty Landgraag ?

Gr,
Marco
willem
Mod virus alert!
Mod virus alert!

23 feb 2011, 13:38

Gezien het feit dat zij 500 euro vragen om te chippen en beek 325 euro zou ik een aardig eind kunnen rijden :p ken het bedrijf verder niet. Maar mini's 200 pk plus door alleen chippen lijkt me stug.
MarcoFr
Nieuwsgierig
Nieuwsgierig

23 feb 2011, 14:08

mijn fout ..... Hij bedoelde met 200+ een Mini Works met extra's. Hij geeft bij mijn S aan 25+ te kunnen halen.
En de internet prijs geld niet voor mij ..... oude vrienden prijsje ... Met koffie erbij.
Ash
Enthousiast
Enthousiast

23 feb 2011, 14:21

Dus ik hoef je niet te zeggen dat je bij Chip4Power in Eindhoven voor €295 terecht kan... en bij de vestiging in Almere zelfs voor €225 ?! :wink:

Ik heb familie in Maastricht & Valkenburg wonen en zij kwamen naar "het noorden" om hun Seat Leon en Audi S4 Avant te chippen, dus ik weet niet of dat wat zegt over het bedrijf in Landgraaf...
Zij hebben het trouwens beiden gedaan bij ATM Chiptuning in Eemnes (€250/€300).
Door
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

23 feb 2011, 16:00

Beek heeft toch een digitaal lijntje lopen naar Venlo. Waarom informeer niet bij Beek voor een adres?

Alles gaat via de computer en dus internet. Ik ben zo wie zo geen voorstander van een zak Lays onder m'n motorkap maar als je het dan toch doet doe het dan bij een bekend en erkend adres.

Just my 2 cents so don't hit me :wink:
MarcoFr
Nieuwsgierig
Nieuwsgierig

23 feb 2011, 18:05

Tuning Factory is mischien hier nog niet bekend, maar levert al jaren chip tuning voor de diesel markt. de prijzen zijn wellicht iets te hoog, waardoor men verder zoekt naar een gunstigere tuner. maar als niemand negatieve info heeft, hoeft dit toch nog niet slecht te zijn. op deze manier word een bedrijf de grond in geboord, die niets verkeerd heeft gedaan. lijkt me niet de bedoeling.
en omdat Beek veel voor de Mini doet, en schijnbaar ook erg goed doet, wil echter niet zeggen dat ze alleen aan de top staan.

maar in hoe verre klopt het Beek / Venlo verhaal dan ?? ik zie enkel de hele rit daar naar toe niet zo zitten. vandaar deze omweg.
Door
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

23 feb 2011, 18:34

Ik woon ook in Limburg :wink:

Klaas, Beek dus, verklaarde mij voor gek dat ik naar Den Haag ging en verwees mij door naar Venlo. De PC in Venlo staat aangesloten met die van Den Haag en Beek chipped vanuit Den Haag de Mini in Venlo. Tenminste dat is mij verteld ... Ze doen ook voor iemand in Griekenland dus ja ... Het betreft alleen het software-gedeelte de rest weet ik niet ...
Of ze dat nu nog doen geen idee ... ik had eigenlijk wel een reactie van hun hier verwacht ... :|

... zit hier een beetje reclame te maken voor ze :s

:mrgreen:
Chill-es
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

23 feb 2011, 20:01

MarcoFr schreef:mijn fout ..... Hij bedoelde met 200+ een Mini Works met extra's. Hij geeft bij mijn S aan 25+ te kunnen halen.
25+ pk moet wel lukken, de meeste hebben standaard al 170 pk :evil: :mrgreen: :mrgreen:
Door
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

24 feb 2011, 09:49

:lol:

Niet helemaal goed gelezen ... Jij zit reclame voor hun te maken :mrgreen:
MarcoFr schreef:En de internet prijs geld niet voor mij ..... oude vrienden prijsje ... Met koffie erbij.
Antwoord op je vraag:
Tuning Factory is slechts één keer ter sprake gekomen op het forum en wel bij het tunen van een One 5 jaar geleden.

http://www.newminiclub.nl/forum/about1111.html
MarcoFr
Nieuwsgierig
Nieuwsgierig

24 feb 2011, 11:15

Die post had ik ook als enigste hier gevonden. En nee, ik maak geen reclame !! Ik vraag om ervaringen met dit bedrijf. En die zijn er hier niet. Reclame maak je pas na een ervaring. En omdat hij me een vrienden diest wilde leveren leek het me wel een goed plan. Maar ik ga eerst eens met Beek bellen. lijkt me een strakket plan.

Terug naar “Motor- en onderstel (tuning)”