Hallo - zal me hier even voorstellen - heb begin april een 14 maanden oude Cooper S Clubman Chili automaat uit Duitsland opgehaald. De auto heeft een goede poetsbeurt gehad en is inmiddels ingevoerd. Vorige week zijn de wielen (17" web spoke two-tone) vervangen door 18" JCW's R113's in hoogglans zwart.
De MINI heeft 13.000 km gedraaid en is racing green/zwart dak met zwart leder lounge en English oak. Voorzien van zo'n beetje alle leverbare opties (zelfs zaken als interieur voorverwarming en keyless go ontbreken niet). Dit is de derde MINI thuis. De MINI is de daily driver van mijn vriendin. Zelf ooit in 1991 als 19 jarige als eerste auto een destijds nieuwe Mini Cooper 1300 (carburateur) gekocht in rood/wit. In 2003 voor mijn vriendin een 2002 MINI Cooper gekocht (ook groen/zwart). Deze is, toen in 2007 onze dochter geboren werd, ingeruild op een nieuwe BMW 118i 5 drs. Nu de kinderwagen niet meer nodig is kunnen we terug naar een MINI.
De MINI rijdt heerlijk. In de 1-serie miste ik de emotie. Die is weer helemaal terug in de MINI.
Ik heb me zojuist ook aangemeld voor de tuning sessie bij Beek op in juli. Ben wel heel erg benieuwd of dat nog veel scheelt.
Nog even iets over de rest van het wagenpark: Mijn daily (lease) driver is een 325iA Coupe E92 uit 2008 die binnenkort wordt ingeruild op... een 325iA Coupe uit 2011 - dit keer met M-pakket. De bestelling is gedaan. Voor de weekeinden staat er nog een 997 cabrio uit 2005 in de garage. Nothing beats the sound of a flat six
Even voorstellen: CoopertjeS
- cooperbol
- Volledig MINI minded!
- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
Welkom
Ik heb je inmiddels op de lijst gezet (reserve)...
En mooie Clubman zo te horen, en lekker wagenpark er omheen...

Ik heb je inmiddels op de lijst gezet (reserve)...
En mooie Clubman zo te horen, en lekker wagenpark er omheen...

- coopertjeS
- Nieuw Lid
Bericht
Dank voor de reactie. Heb zojuist een foto'tje in het album geplaatst.
MINI Coopers S Clubman
- mini cabrio
- Volledig MINI minded!
- coopertjeS
- Nieuw Lid
Bericht
Ik weet naar waar je woont Sven, maar wij wonen idd in Enschede.Sven schreef:Hey Welkom!!
Ik heb je al een paar keer zien rijden en zelfs ook al een keer achter je (vriendin) gereden! Woon je in de buurt?
Prachtige Clubman, en zo in het groen zie je ze niet vaak!
Gr Sven
MINI Coopers S Clubman
Onze sponsors