Vraagje aeroskirts monteren

De 1e generatie waar het allemaal mee begon in 2001
LaurenZio
Enthousiast
Enthousiast

Vraagje aeroskirts monteren

18 okt 2006, 23:16

Ik heb dus vandaag de mini aeroskirts geplaatst. Maar zit met een probleempje...
Je hebt voor iedere skirt 5 clipje (of hoe noem je het) 3 zwart en 2 wit voor achteraan de skirt.
Nu krijg ik aan iedere kant 1 van de zwarte niet vastgeklikt.
Iemand tips?

Mvg Laurens
erik-de-perik
Mod virus alert!
Mod virus alert!

Re: vraagje aeroskirts monteren

19 okt 2006, 00:07

LaurenZio schreef:Ik heb dus vandaag de mini aeroskirts geplaatst. Maar zit met een probleempje...
Je hebt voor iedere skirt 5 clipje (of hoe noem je het) 3 zwart en 2 wit voor achteraan de skirt.
Nu krijg ik aan iedere kant 1 van de zwarte niet vastgeklikt.
Iemand tips?

Mvg Laurens
de voorste zeker?
MiniMatt
Mod virus alert!
Mod virus alert!

19 okt 2006, 10:32

Hey Laurenzio, leuk werk he? Ik neem aan dat het om de voorste klips gaat... En ik ga er ook van uit dat je ze er goed ingeschoven hebt. Als het goed is kun je met een lampje tussen de skirt kijken, om te zien of de klip idd bij het gaatje zit. zo ja, is het een kwestie van (voorzichtig) aandrukken. :) Soms dacht ik ook van oh jee, dit gat niet goed... (vooral toen ik de kunstof bumpers boven de actherwielen moest lostrekken :shock: ).

Succes!
LaurenZio
Enthousiast
Enthousiast

19 okt 2006, 18:46

MiniMatt schreef:Hey Laurenzio, leuk werk he? Ik neem aan dat het om de voorste klips gaat... En ik ga er ook van uit dat je ze er goed ingeschoven hebt. Als het goed is kun je met een lampje tussen de skirt kijken, om te zien of de klip idd bij het gaatje zit. zo ja, is het een kwestie van (voorzichtig) aandrukken. :) Soms dacht ik ook van oh jee, dit gat niet goed... (vooral toen ik de kunstof bumpers boven de actherwielen moest lostrekken :shock: ).

Succes!
Echt super werkje he :)
Rechter skirt de 2de clip vanvoor.
Linker skirt 3de vanvoor, dus de eerste zwarte na de witte. :D
Ja ze zitten er dus juist in volgens mij, en met een lampje heb ik ook al gekeken en de clip zit idd bij het gaatje.
Het wilt gewoon niet klikken! :(
Met het lostrekken had ik anders wel minder problemen! >)

Laurens

Terug naar “MINI R50 (One/Cooper), R52 (Cabrio), R53 (Cooper S)”