Is ie lek?

Ja, hij is lek.

Is gelukkig nog wel goedgekomen en meer plaatjes volgen volgens mij nog wel. (Van NIKO)

Het was echt niet leuk Wim heeft ze winterwielen helemaal opgeoffert voor mij wel TOF..... ze moesten ook nog gehaald worden.Kees en Annet schreef:Wel leuk om te zien dat de baas zelf staat toe te kijken![]()
Doet ie goed.
Volgende keer mag ze weer mee met jespeedy schreef:Niet 1 band maar twee naar de knoppen !!
Heel appart met 20mm spacers en 7 j velgen dat die banden tegen de stelringen van de schroefset aanlopen![]()
Al met al toch wel een leuk dagje geweest en heb mij wel vermaakt (was ook gezellig met je meissie Frenk)
Hoop dat alles snel weer gefixed is kerel
Vooral in combinatie met de muziek die gedraaid werd.speedy schreef:Niet 1 band maar twee naar de knoppen !!
Heel appart met 20mm spacers en 7 j velgen dat die banden tegen de stelringen van de schroefset aanlopen![]()
Al met al toch wel een leuk dagje geweest en heb mij wel vermaakt (was ook gezellig met je meissie Frenk)
Hoop dat alles snel weer gefixed is kerel
je ziet de fotos vanzelf wel niemand snapt het echt shockingGreyCooperS schreef:Dude...how the hell kun je oem GP's met spacers tegen je stelringen aan krijgen
ik ben ook heel benieuwd wat er nou precies gebeurd is. Jij hebt toch geen camberplaten ofzo?franklyn85 schreef:je ziet de fotos vanzelf wel niemand snapt het echt shockingGreyCooperS schreef:Dude...how the hell kun je oem GP's met spacers tegen je stelringen aan krijgen
Onze sponsors