Een Mini uit België word voor de belasting geknepen van 170 naar 163 pk.
Wat doen ze dan precies en kun je dit in Nederland laten herstellen?
Marvin
Belgische Mini geknepen, wat doen ze dan?
- Ramniv
- One wheel wonder
- frankie
- Volledig MINI minded!
Bericht
In z'n algemeenheid, in sommige gevallen is het een softwarematige ingreep, in sommige gevallen slechts een administratieve
Ik dacht dat het bij de R53 slechts een administratief verschil is, maar dat in werkelijkheid de motor gewoon net zo veel vermogen levert als zijn Nederlandse broertje.
De motoren zijn in ieder geval exact hetzelfde.

De motoren zijn in ieder geval exact hetzelfde.
- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
Beek zet er ook gewoon aangepaste software op, nav de oem software.
Dus als je auto al software matig zou zijn geknepen, kan dat gewoon weer ongedaan worden gemaakt...en nog wat PK's extra als je zou willen
Bij de dealer zou je de oem software kunnen laten plaatsen, als de dealer dat wil ( en kan..). Maar ik zou dan liever naar Beek of vergelijkbare tuner gaan..desnoods gewoon oem waarden zonder extra vermogen
Dus als je auto al software matig zou zijn geknepen, kan dat gewoon weer ongedaan worden gemaakt...en nog wat PK's extra als je zou willen

Bij de dealer zou je de oem software kunnen laten plaatsen, als de dealer dat wil ( en kan..). Maar ik zou dan liever naar Beek of vergelijkbare tuner gaan..desnoods gewoon oem waarden zonder extra vermogen
- GreyCooperS
- Forum Junky
- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
Is geen pakket deal zeg maar, je betaald voor het aantal keer rollen (1 of 2 keer) en de tuning.
Wel is rollen goedkoper icm tuning als dat je alleen zou rollen
Gewoon zelf beslissen dus
Wel is rollen goedkoper icm tuning als dat je alleen zou rollen
Gewoon zelf beslissen dus

Onze sponsors