ik ben michel aka wakes en woon in Oost-Souburg (Zld). Bijnaam heb ik vanwege mijn hobby... wakeboarden. Al moet ik zeggen dat ik daar de afgelopen 2 jaar weinig aan toegekomen ben.
Heb aan het begin van het jaar mijn bmw verkocht en we zijn toen eigenlijk op zoek gegaan naar een Audi a6 avant als opvolger van de bimmer. Aangezien we op ons gemak wilde kijken naar de nieuwe auto hebben we toen als tijdelijke auto een Volvo v70R (240 pk) gekocht. Naarmate de tijd verstreek, bleek de Volvo toch wel een blijvertje te zijn en hebben besloten om de Volvo te houden en onze 2e auto, een Toyota Starlet weg te doen voor iets nieuws... En dat is dus een Mini R53 '03 geworden, met half leer en panoramadak.
Echt veel willen we er niet aan veranderen, maar 1 ding wat er wel op moet komen is een mooie striping. We hebben wel het een en ander in gedachte, dus dat gaat helemaal goed komen

De Mini kunnen we hopelijk dit weekend ophalen, dus echt goede foto's heb ik nog niet. Maar die kunnen jullie wel verwachten.
Hier in ieder geval een sneak preview:

En hier nog een foto van de volvo, de bimmer en mijn andere hobby. Een golf GTI '79