Sinds gisteren is deze mini in ons bezit. Me ouders hebben hem gekocht omdat de andere auto's allemaal automaat/tiptronic zijn.
Niet de hele tijd/ elke dag, maar de meeste tijd zal ik er mee rijden.
Zwart zou super dik staan onder de gele coaten van 4 velgen is rond de 250 euro , let wel op bijkomende kosten zoals banden laten demonteren/monteren .
Opnieuw polijsten zal rond de 75 euro per velg zijn ( alleen de rand) en set laten spuiten rond de 375 euro .
Wat is het verschil tussen coaten/spuiten? Ja, heb een beeetje verstand van auto's. Maar op dat gebied lekker a-technisch haha! Loopt trouwens aardig door. in ze 1 rij ik 70km/h, maar dan wel tegen me toerenbegrenzer aan.
Mooi geel is niet lelijk Velgen zijn inderdaad mooi, maar staan in mijn ogen nog dikkerder als ze vol zwart zijn, steekt lekker af op t kleurtje niet direct een idee wat zoiets zou kosten, maar volgens mij is het niet schrikbarend veel, zeker als je ze vol zwart laat spuiten
Leuke basis om goed mod-verslaafd mee te worden haha
moest alleen voor een 18 jarige jongen, erg wennen aan de koppeling. Hij heeft namelijk ook shortshift en sportkoppeling haha! Dat is even wat anders dan mijn ex-lesauto: Fiat Punto Evo 1.3L multi-jet MRB vrij haha
De eerste mini waar ik ooit in gereden heb was een one d in liquid yellow, je kon niet anders dan glimlachen als je die zag staan . Deze staat er netjes bij zo