Goeden middag,
Ik ben "ook"een van de trotse eigenaren van een mini cooper heb me aangemeld en zal me even netjes aan jullie voorstellen.
Mijn naam is Patrick ik kom uit Almere, Ik heb een rood met witte mini cooper gekocht uit 2005.
Heb al enige auto's versleten inmiddels waaronder een aantal suzuki swifts, een mercedes A en toen was ik het zat.
Ik wou sneller, en betere wegprestatie's dan de auto's die ik gereden heb. en dat heb ik hier natuurlijk mee gevonden.
Ik weet zelf nog niet heel veel van de mini's af. ik lees me helemaal suf op het forum. dus ooit zal ik het leren.
Vergeef me dan ook zeker als ik vragen stel zo nu en dan die al uitgelegd worden, dit zal ik alles behalve expres doen.
Komende Mods:
- subwoofer (of mijn oude sub er in of een andere waar ik voor aan het kijken ben informatie over mijn huidige radio ben ik namelijk nog aan het verzamelen of dit daadwerkelijk ook haalbaar is)
- carkit
- houder voor mijn iphone (suggesties zijn altijd welkom)
*toekomst visie*
- andere velgen (mogelijk lenso spiders. chrome 16"/17")
Verder ga ik niet te veel aan deze mini doen. lekker van genieten vooral.
En mocht hij zo goed bevallen zoals hij tot nu toe doet, dan ga ik misschien voor zijn snellere broertje.
Vragen, suggestie's, opmerkingen kom maar op. betere foto's zal ik er snel even bij zetten.
foto
Newbie: Patrick -> EK ready, en die van jou?
- MartijnGizmo
- Volledig MINI minded!
Bericht
Re: newbie
Welkom hier!

Dat zegt iedereen in het begin, maar het lukt niemand. Inclusief ondergetekende!24/7 schreef:Verder ga ik niet te veel aan deze mini doen. lekker van genieten vooral.

- jordi8
- Volledig MINI minded!
Bericht
Welkom bij de club!
Re: newbie
+1 ;pMartijnGizmo schreef:Dat zegt iedereen in het begin, maar het lukt niemand. Inclusief ondergetekende!24/7 schreef:Verder ga ik niet te veel aan deze mini doen. lekker van genieten vooral.
Welkom bij de club!

I was a proud and crazy owner of the world's first MINI Blooper S.

Now I got myself a Opel Corsa GSI Turbo.

Now I got myself a Opel Corsa GSI Turbo.
- 24/7
- Nieuwsgierig
Bericht
dank u allen 
Ik heb even een paar foto's gemaakt met me telefoon ik moet ze er alleen nog even op gooien.
zal straks nog wel even lukken.

de foto's:
sorry voor de kwaliteit. Een telefoon blijft natuurlijk niet ideaal maar ik vond hem er wel leuk staan zo.
foto 1
foto 2
foto 3
foto 4
foto 5
foto 6
foto 7
foto 8

Ik heb even een paar foto's gemaakt met me telefoon ik moet ze er alleen nog even op gooien.
zal straks nog wel even lukken.

de foto's:
sorry voor de kwaliteit. Een telefoon blijft natuurlijk niet ideaal maar ik vond hem er wel leuk staan zo.

foto 1
foto 2
foto 3
foto 4
foto 5
foto 6
foto 7
foto 8
Laatst gewijzigd door 24/7 op 29 feb 2012, 23:20, 1 keer totaal gewijzigd.
Red ones go faster!
- mushrop
- Volledig MINI minded!
Bericht
Welkom Patrick, ben benieuwd naar de foto's.
Dat niet modden gaat je no way lukken dude
Dat niet modden gaat je no way lukken dude

MINI Dubman '07 PureSilver
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

- 24/7
- Nieuwsgierig
Bericht
Even een paar nieuwe foto's... Uhh ja ik moet hem wassen
Nu met daglicht en de eerste "mod" als je het zo kan noemen. vanavond de kentekenplaathouders in ontvangst nemen bij de foodstrip. dan word dat nummer 2.
Foto's volgen uiteraard!
Ja Ja, hij zit er op!

Rood met witte strepen bevalt hem wel. dat komt hem ergens bekend voor!? waar was dat ook alweer?

Tijdelijk voor het smoelenboek. beter volgt haha.

Zo staat dat bij mij op het werk. en meestal nog een aantal aan de andere kant.

Nu met daglicht en de eerste "mod" als je het zo kan noemen. vanavond de kentekenplaathouders in ontvangst nemen bij de foodstrip. dan word dat nummer 2.
Foto's volgen uiteraard!

Ja Ja, hij zit er op!

Rood met witte strepen bevalt hem wel. dat komt hem ergens bekend voor!? waar was dat ook alweer?

Tijdelijk voor het smoelenboek. beter volgt haha.

Zo staat dat bij mij op het werk. en meestal nog een aantal aan de andere kant.

Red ones go faster!
- wheeler
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Onze sponsors