Schroefset Maakt klonk geluiden

Snelheid! hoe kom ik sneller vooruit, door de bocht en weer tot stilstand.
Deefnl
Leerling Mini lid
Leerling Mini lid

Schroefset Maakt klonk geluiden

03 mar 2012, 19:33

Ik heb sinds korte een Cobra evo-1 schroefset op mijn cooper geplaatst. Ik heb alleen soms dat ik bij kleine hoebels een klonk hoor net alsof de vering loszit. Dit hoor ik soms ook als ik over een drempel heenga. Het geluid komt alleen van voren. Weet iemand wat dit geluid kan veroorzaken. Stabilisator of misschien de schroefset zelf ?

Ik ben nog zeer nieuw met de mini dus heb nog een hoop te leren.
P5ycH0
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

03 mar 2012, 20:07

Stuuk 'coendek' ff een PM'etje.
Hij is de Cobraman en weet je vast zo te vertellen hoe en wat.
werner
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

Re: Schroefset Maakt klonk geluiden

04 mar 2012, 10:57

Deefnl schreef:Ik heb sinds korte een Cobra evo-1 schroefset op mijn cooper geplaatst. Ik heb alleen soms dat ik bij kleine hoebels een klonk hoor net alsof de vering loszit. Dit hoor ik soms ook als ik over een drempel heenga. Het geluid komt alleen van voren. Weet iemand wat dit geluid kan veroorzaken. Stabilisator of misschien de schroefset zelf ?

Ik ben nog zeer nieuw met de mini dus heb nog een hoop te leren.
Kijk even of de moeren bovenop de veerpoten wel goed vast zitten :wink:
Deefnl
Leerling Mini lid
Leerling Mini lid

04 mar 2012, 11:25

Bedankt dat is dezelfde tip als Coen mij gaf. Ik ga vanmiddag checken of dit het probleem oplost.
jeroenvandijk
Leerling Mini lid
Leerling Mini lid

04 mar 2012, 16:48

en hoe bevalt de set verder? ben zelf ook van plan er een onder te gaan zetten en was even benieuwd hoe de set bevalt:D
Same Shit Different Day
Deefnl
Leerling Mini lid
Leerling Mini lid

04 mar 2012, 18:00