Mini Clubman jplandsoen
- jplandsoen
- Nieuw Lid
Bericht
Mini Clubman jplandsoen
allereerst zal ik mijzelf even voorstellen ik ben jeroen 37 jaar woonachtig in dinteloord -brabant na verschillende automerken te hebben gehad rijd ik nu in een mercedes b klasse mijn vrouw is helemaal wild van een mini clubman dus vandaar dat wij ons hebben inschreven op het mini forum om zoveel mogelijk te weten te komen over de mini
- jplandsoen
- Nieuw Lid
Bericht
Mini Clubman aankooptips
ik ben net nieuw op het miniforum en heb mezelf net ook al voor gesteld en ik zou graag wat meer willen weten over de mini clubman waar moet ik op letten als ik een mini clubman wil kopen van bj 2008/2009 zijn er nog specifieke kwalen of andere zaken ik hoor graag jullie reactie
jeroen plandsoen
jeroen plandsoen
- wheeler
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Hoi Jeroen, welkom! Hier heb je al aantal leestekens om je post iets leesbaarder te maken. [...,.,..,.,..,.,,,.,,.]
Daarnaast zijn er al voldoende topics die je verder helpen. Gewoon even zoeken met zoekfunctionaliteit rechts bovenin.
Daarnaast zijn er al voldoende topics die je verder helpen. Gewoon even zoeken met zoekfunctionaliteit rechts bovenin.
- mini7benno
- Volledig MINI minded!
Bericht
Welkom hier,
Volgens mij zijn er niet echt dingen waar je extra aandacht voor nodig hebt.
Bij een Cooper S kan er een "tractor" probleem zijn meen ik. Ik heb er zelf geen dus weet niet zozeer wat de oorzaak is. Hierover is plenty geschreven op dit forum.
De "eerdere" Clubmannen van de One versie heb je ook in een 1.4 liter motor versie.
Later alleen 1.6 liter.
Zelf heb ik een One 1.4 en die bevalt al bijna 3 jaar prima.
Natuurlijk ik kom uit een Cooper S en dan mis je de helft aan PK's, maar het CJIB is mij inmiddels onbekend geworden
Verder heb je natuurlijk een enorme keur aan optie mogelijkheden welke denkbaar zijn. Dit kan de MINI heel plezierig maken.
Net wat je kan vinden. Suc6 met je zoektocht!
Volgens mij zijn er niet echt dingen waar je extra aandacht voor nodig hebt.
Bij een Cooper S kan er een "tractor" probleem zijn meen ik. Ik heb er zelf geen dus weet niet zozeer wat de oorzaak is. Hierover is plenty geschreven op dit forum.
De "eerdere" Clubmannen van de One versie heb je ook in een 1.4 liter motor versie.
Later alleen 1.6 liter.
Zelf heb ik een One 1.4 en die bevalt al bijna 3 jaar prima.
Natuurlijk ik kom uit een Cooper S en dan mis je de helft aan PK's, maar het CJIB is mij inmiddels onbekend geworden

Verder heb je natuurlijk een enorme keur aan optie mogelijkheden welke denkbaar zijn. Dit kan de MINI heel plezierig maken.
Net wat je kan vinden. Suc6 met je zoektocht!
- Rob Clubman
- NMC Staff
- blackmini
- Nieuwsgierig
- Contacteer:
Bericht
Welkom Jeroen,
Wat leuk van een B klasse naar een clubman. Na 20 jaar BMW gereden te hebben, verleden jaar in een opwelling een B klasse gekocht. Ik kon er niet aan wennen en na 4 maanden een clubman gekocht. Een hele hoge afschrijving gehad maar dat doet de clubman direkt vergeten
. Ik zou maar gauw overstappen dan kan het genieten beginnen en je maakt je vrouw gelukkig!
Wat leuk van een B klasse naar een clubman. Na 20 jaar BMW gereden te hebben, verleden jaar in een opwelling een B klasse gekocht. Ik kon er niet aan wennen en na 4 maanden een clubman gekocht. Een hele hoge afschrijving gehad maar dat doet de clubman direkt vergeten

- moinu
- Mod virus alert!
Bericht
Hallo Jeroen,
Welkom!
Ik ben pas een paar weken een trotse eigenaar van een nieuwe CLUBMAN
Het is een auto met heel veel PIT.
Ik denk dat jullie zeer veel rijplezier zullen beleven met de CLUBMAN
Jullie zullen zeker veel respons krijgen van andere automobilisten omdat de CLUBMAN niet erg bekend is
Veel rijplezier, met de CLUBMAN
Welkom!
Ik ben pas een paar weken een trotse eigenaar van een nieuwe CLUBMAN

Het is een auto met heel veel PIT.
Ik denk dat jullie zeer veel rijplezier zullen beleven met de CLUBMAN
Jullie zullen zeker veel respons krijgen van andere automobilisten omdat de CLUBMAN niet erg bekend is
Veel rijplezier, met de CLUBMAN

Onze sponsors