Mittavic zsm mini cooper ! UPDATE : Of toch maar een S ?

Stel je hier even voor.
Mittavic
Leerling Mini lid
Leerling Mini lid

Mittavic zsm mini cooper ! UPDATE : Of toch maar een S ?

05 jun 2012, 20:26

Helaas nog geen mini maar kon het niet laten om me alvast aan te melden. Ik ben Mitch uit purmerend en onderhand alweer 22 jaar. Sinds korte tijd ben ik echt helemaal gek geworden van Mini's. Een goede vriend schafte een paar maandjes geleden een cooper aan en heb daar een aantal keer in gereden. Na deze ritjes was ik echt verkocht ! Op dit moment heb ik een seat arosa die te koop staat. Na de verkoop van mn arosa kan ik opzoek gaan naar een mini :mrgreen: Binnenkort zal ik dus dan ook komen met het nieuws dat ik er 1 heb aangeschaft !

Groet,

Mitch

Update :

Zit langzamerhand steeds meer te kijken naar een geschikte mini.. Wordt het een cooper of toch een cooper s? Ben bang dat een cooper s teveel zuipt en een stuk duurder is in onderhoud.. Wat zouden jullie doen ? En heeft iemand tips om toch een keuze te maken ?
Laatst gewijzigd door Mittavic op 17 jun 2012, 01:42, 1 keer totaal gewijzigd.
Smeed
Be Mini
Be Mini

05 jun 2012, 21:48

Hoi Mitch, WELKOM :D

Jaaaah, het Mini virus grijpt snel om zich heen :mrgreen:
Ik ben eens benieuwd waar je ons mee gaat verrassen :shock: :icon_top: 8)

Het zoeken naar een mooie Mini is op zich ook een heel leuke bezigheid, er zijn erggggg veel mogelijkheden, dus .....

Ik wens je veel succes en plezier met je zoektocht,
Greetz Karin.
Shag
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

05 jun 2012, 23:02

Welkom! :D Ben zelf toentertijd overgestapt van en Lupo naar MINI.. Wereld van verschil! Succes met de zoektocht 8)
BMX
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

05 jun 2012, 23:17

Welkom hier!

Als een idee of je het bij een cooper gaat laten of je miss toch voor de Cooper S gaat?

Succes met de zoektocht!
MINI F57 JCW | middendemper-delete | BC-racing coilovers | 18x8 ET35 wheels | Loading...
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer >) ) | bar-end mirrors
MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie
Mittavic
Leerling Mini lid
Leerling Mini lid

06 jun 2012, 13:39

Bedankt voor de reacties !

Ik heb het idee om een cooper uit t bouwjaar 2006/2006 (2007 is denk niet haalbaar) te gaan kopen. De kleur ben ik nog niet overuit, tis ook een beetje waar je tegen aanloopt natuurlijk. Ik zou t liefst een cooper s willen maar die dingen zuipen te veel ben ik bang. Ik rij niet al te grote stukken dus dan loop ik leeg op benzinekosten. De cooper met 116pk moet voldoende zijn en is al aardig rap naar mijn mening.

Jullie horen snel van mij

Gr
BMX
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

06 jun 2012, 13:48

Volgensmij zijn de verbruikscijfers van de R56 niet ver uiteenlopend. Het verbruik hangt ook heel erg af van je rijstijl.

Ik rij met een R53 gemiddeld 1:11/12
vele hier halen de 1:10 niet eens :P

Een R56 is een stuk zuiniger. Dus denk 1:15 met een S wel te halen is als je normaal rijdt en niet elk stoplicht als een uitdaging ziet ;)
Gok dat een Cooper dan 1:16/17 doet.. dus niet ver uiteenlopend
MINI F57 JCW | middendemper-delete | BC-racing coilovers | 18x8 ET35 wheels | Loading...
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer >) ) | bar-end mirrors
MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie
cooperbol
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

08 jun 2012, 22:44

Hallo Mitch,

Welkm bij de club en.. :lol:

...........................veel succes met het zoeken naar de juiste MINI.. :P :) :D

Terug naar “Who are U?”