Hallo,
Ik heb 2 andere tellers (toerenteller & kmteller) gekocht voor mijn project. Andere kleur LED verlichting.
Maar vroeg me af, of de KMstand van mijn huidige teller gewoon er in blijft door het geheugen van de computer?
Of pakt ie de KMstand van de nieuwe teller en moet ik dit dan door iemand weer laten aanpassen naar mijn huidige?
KM stand vervangen teller?
- MartijnGizmo
- Volledig MINI minded!
- MrSmith
- Be Mini
Bericht
Hoe zit het precies met de KM stand..?
Help!
Waar wordt de KM stand opgeslagen? in de teller of computer?
Hmmm.. Ik weet het niet.. Iemand weleens een nieuwe teller er in gezet?FastBunny schreef:Dacht eens ergens gelezen te hebben dat deze ook in de teller wordt opgeslagen, alleen weet ik niet of je deze ook weer kan wissen/overschrijven zonder hulp van de dealer
Hoe zit het precies met de KM stand..?
Help!

Waar wordt de KM stand opgeslagen? in de teller of computer?
- Roald
- 4 op een rij!
Bericht
Hmm, ik weet alleen dat als je een duoteller plaatst (achter je stuur) dat daar de kilometer stand gewoon in komt te staan. (heb je twee tellers)
Puur een redenatie:
Een duoteller heeft dus geen geheugen.
Een duoteller heb je als je geen centrale teller hebt.
Als er in een duoteller geen geheugen zit waarom dan wel in een centrale teller?
(Kan zijn dat het altijd in de centrale klok zit opgeslagen heh.)
Maar je kan toch de boel ff aansluiten en dan zie je zo wattie doet

Puur een redenatie:
Als er in een duoteller geen geheugen zit waarom dan wel in een centrale teller?
(Kan zijn dat het altijd in de centrale klok zit opgeslagen heh.)

MINI
- MrSmith
- Be Mini
Bericht
Ik kan het idd wel even uitproberen, maar dan moet ik weer mijn halve dashboard eruit halen..
Wil af en toe ook kunnen rijden met de auto i.p.v. altijd bezig zijn..
Vandaar ook mijn vraag of iemand hier misschien meer van weet of al ervaring mee heeft..
Hmm het lijkt mij dan ook dat het in de computer van de auto is opgeslagen met de centrale teller..Roald schreef:Hmm, ik weet alleen dat als je een duoteller plaatst (achter je stuur) dat daar de kilometer stand gewoon in komt te staan. (heb je twee tellers)![]()
![]()
Puur een redenatie:
(Kan zijn dat het altijd in de centrale klok zit opgeslagen heh.)![]()
Ik kan het idd wel even uitproberen, maar dan moet ik weer mijn halve dashboard eruit halen..
Wil af en toe ook kunnen rijden met de auto i.p.v. altijd bezig zijn..

Vandaar ook mijn vraag of iemand hier misschien meer van weet of al ervaring mee heeft..
Terug naar “MINI R50 (One/Cooper), R52 (Cabrio), R53 (Cooper S)”
Onze sponsors