Gespot Guy's Countryman SD in Frankrijk

MINI gezien? Meld het hier! Misschien was het wel een bekende.
Ward
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

Gespot Guy's Countryman SD in Frankrijk

15 jun 2012, 22:38

Vandaag op weg naar Le Mans stond daar bij een tolpoort opeens een dikke Countryman die mij wel heel erg bekend voorkwam. Net even opgezocht en het is inderdaad de Countryman van Guy. Heb niet gezien wie er reed, want na de toolport kon ik de MINI niet meer vinden.

Ik was undercover in de Renault Espace familie auto en die valt een stuk minder op dan zo'n mooie MINI, dus ik denk niet dat de bestuurder ons ook gezien heeft. Het was rond 18:20 op de A28 richting Le Mans.

Geen idee of je ook naar het circuit gaat, maar dat kan haast niet missen als autoliefhebber op deze dag. Klopt het? :D

Gr Ward
mushrop
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

16 jun 2012, 09:02

Geoffrey heeft een VIP weekend gewonnen en is er samen met Guy heen.
MINI Dubman '07 PureSilver

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *

To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *

Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

Afbeelding
Ward
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

17 jun 2012, 23:07

mushrop schreef:Geoffrey heeft een VIP weekend gewonnen en is er samen met Guy heen.
Ah mooi zo ik hoop dat jullie een leuk weekend hebben gehad. Wij zijn nu weer thuis en hebben het in ieder geval erg naar ons zin gehad. Van de week zou ik trouwens ook nog een paar fototjes van de Countryman op de parkeerplaats posten :mrgreen:
Marcel Always Open
Cabrio-King

18 jun 2012, 00:24

Op de heenweg naar de Uk is geo nog gespot door TBL (vrijdag)
Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
Ward
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

18 jun 2012, 12:44

Marcel Always Open schreef:Op de heenweg naar de Uk is geo nog gespot door TBL (vrijdag)
Uk? Le mans ligt in Frankrijk, dus waarschijnlik bedoel je er niet United Kingdom mee?
Peter
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

18 jun 2012, 12:47

Misschien zijn ze wel niet in hoek van Holland over gevaren hè. :wink:
mushrop
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

18 jun 2012, 13:24

x2 :lol:
MINI Dubman '07 PureSilver

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *

To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *

Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

Afbeelding
Ward
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

18 jun 2012, 13:58

peter schreef:Misschien zijn ze wel niet in hoek van Holland over gevaren hè. :wink:
Snap nog steeds niet helemaal wat Marcel bedoelt, maar dat zal wel aan mij liggen. :D Van Belgie naar Frankrijk rijden lijkt me logischer dan van Hoek van holland naar de UK varen en daarna naar Frankrijk. Maar nevermind het zal vast wel kloppen.
Ward
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

18 jun 2012, 14:00

Na een rondje te hebben gelopen over de parkeerplaats waar een hoop bijzondere auto's stonden kwam ik weer deze mooie Countryman tegen. Deze keer wel een paar foto's gemaakt als bewijsmateriaal :mrgreen:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Laatst gewijzigd door Ward op 18 jun 2012, 14:01, 1 keer totaal gewijzigd.
mini7benno
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

18 jun 2012, 14:00

Of Wim heeft ze in België gespot toen HIJ onderweg was naar de UK aangezien Wim waarschijnlijk vanaf Duinkerken is gaan varen. :wink:
Ward
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

18 jun 2012, 14:03

mini7benno schreef:Of Wim heeft ze in België gespot toen HIJ onderweg was naar de UK aangezien Wim waarschijnlijk vanaf Duinkerken is gaan varen. :wink:
Ja dat zal het waarschijnlijk wel zijn. Niet goed gelezen.... :mrgreen:
mini7benno
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

18 jun 2012, 14:11

Ga je nog wat verder vertellen over Le Mans.
Vroeger (tja) ooit 6 keer daar geweest. Wij gingen altijd een week lang.
Ik kreeg altijd het gevoel dat ze alle gekkenhuizen uit Engeland een op een week vakantie in Frankrijk hadden getrakteerd. Wat een mafkezen.

Donuts draaien in het grind van de camping in je gehuurde Bently continental (nageltje nieuw) :s
Met een groep van 8, ieder poedelnaakt op de motor met alleen een sticker GB op je bil over de campings rijden :oops:

enz. enz.
Ward
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

18 jun 2012, 23:57

mini7benno schreef:Ga je nog wat verder vertellen over Le Mans.
Vroeger (tja) ooit 6 keer daar geweest. Wij gingen altijd een week lang.
Ik kreeg altijd het gevoel dat ze alle gekkenhuizen uit Engeland een op een week vakantie in Frankrijk hadden getrakteerd. Wat een mafkezen.

Donuts draaien in het grind van de camping in je gehuurde Bently continental (nageltje nieuw) :s
Met een groep van 8, ieder poedelnaakt op de motor met alleen een sticker GB op je bil over de campings rijden :oops:

enz. enz.
Ik was eigenlijk niet van plan om nog verder te vertellen over Le Mans, omdat het (in ons geval) niets met MINI te maken heeft, maar misschien is het aan de hand van wat fototjes toch wel leuk om te doen. Zal er nog even over nadenken.

De Engelsen zijn inderdaad nog steeds knettergek en ze hebben versterking gekregen van de Denen. Sinds Tom Kristensen meedoet zorgen die ook voor veel gekkigheid. Wij slapen echter bij een vriend die niet zo ver van het circuit af woont, dus de echt sappige verhalen mis je dan helaas. Het voordeel daarvan is dan weer dat je wel wat kan slapen snachts :wink:
Marcel Always Open
Cabrio-King

19 jun 2012, 00:00

Kimi, we reden Rotterdam > Antwerpen > Gent > Brugge > Duinkerken en dan de boot naar de UK.

En toen kwam ons groepje GeoBem tegen. (ik was zelf achterop geraakt ivm mijn fantastische navigatietalenten, dus was er zelf niet bij).
Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
GeoBem007
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

19 jun 2012, 20:41

Ik ben vrijdagnamiddag naar Wimereux gereden, net voorbij Calais, om mijn vader op te pikken die daar enkele dagen was gaan golfen met vrienden. Vervolgens zijn wij dus afgezakt naar Le Mans.

Mijn pa heeft de heenweg gereden en na Parijs heb ik de terugweg gedaan.
Het was een zeer aangenaam weekend en die Britten zijn daar present met de meest dikke auto's en dan een tentje naast, onvoorstelbaar :-)

Terug naar “MINI Spotting”