Ik versnel in derde versnelling tot 6000T/M om dan rustig door de versnellingen te schakelen en te eindigen op +- 130KM/U.
1 minuut later/
Doffe slag
Reactie aan onboard lichtjes enkel 1/de batterij
Kon helaas niet zomaar rechts gaan posteren en kijken wat er van geworden was.
Vermogen bleef ook redelijk goed.
Ik dacht alternatorriem.
2 minuten later
Kerstverlichting op zaterdag 22 september.
Batterij-koelwater-EML-Motor, ze waren allemaal aan.
Mijn vermoeden "auto in noodloop"
3 minuten later
Onmiddellijk afrit genomen en zo weinig mogelijk toeren gemaakt.
Nog om en bij de 40 seconden aan rode lichten moeten stilstaan.
+- 4 minuten na voorval
Auto veilig kunnen stilleggen
+-30 minuten later na voorval

Eerste diagnose
Riem over
Pulley is nog duidelijk zichtbaar.
Tensionstop niet terug te vinden op eerste zicht.
Waterreservoir is leeg.
Fans hebben om en bij de 5 minuten zitten nadraaien.
Eindafrekening onbekend

Iemand tips of ervaringen? Goed, slecht of rotslecht. Laat maar horen.
Op dit moment geef ik het even op
