hoi ik heb een prefacelift s uit febr 2004 163 pk, een zelfde auto uit april 170 , waarin zit het verschil, wat geeft die paar pk's meer..
gr jeroen.
Verschil in vermogen pre-facelift en facelift
- cooperke s
- Bijna verslaafd
Bericht
Is alleen maar relatief gezien.
Staat zo op het velletje papier,maar is goed mogelijk dat de 170pk op papier 160 is en de andere het omgekeerde.
Dus no worries!
Staat zo op het velletje papier,maar is goed mogelijk dat de 170pk op papier 160 is en de andere het omgekeerde.
Dus no worries!
- BMX
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
De facelift heeft ook een andere supercharger toch?
Waarschijnlijk is jouw auto niet in 2004 gebouwd, maar in 2003 en pas in 2004 op kenteken gezet.
Waarschijnlijk is jouw auto niet in 2004 gebouwd, maar in 2003 en pas in 2004 op kenteken gezet.
MINI F57 JCW | middendemper-delete | BC-racing coilovers | 18x8 ET35 wheels | Loading...
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer
) | bar-end mirrors
MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie

- Marcel Always Open
- Cabrio-King
Bericht
27 febr 2004 is inderdaad de kentekendatum (bron RDW). Dus hij zal waarschijnlijk in nov/dec 2003 of jan'2004 gebouwd zijn.
Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
- jerroo
- Be Mini
Bericht
auto rijdt super dus zorgen maken geenzins, weet nu waar het in zit, thx voor verduidelijking, weten jullie ook wat een facelift charger gaat doen op een standaard prefacelift S, zag dat er 1 werd aangeboden, vond het niet veel geld, maar heeft handen vuil maken uberhaupt zin in deze..
- cooperke s
- Bijna verslaafd
Bericht
De coating op de schoepen is beter,maar de vermogensopbrengst is niet om naar huis te schrijven.Tuurlijk kan je de pre facelift vervangen door een facelift en een kleinere pulley op plaatsen.2 vliegen in 1 klap.
- BMX
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Ik denk dat kenteken registratie uit gaat van moment op kenteken zetten en welk type voertuig toen werd gevoerd.
Jouw kenteken is specifiek op jouw voertuig
Maar een fl-charger zal idd niet veel instant power opleveren. Ik heb me laten vertellen dat zodra je er een pully op zet het verschil groter wordt. In hoeverre dat is weet ik niet..
De aangebode fl-charger is niet duur, kijk maar op marktplaats waar ze voor pre-fl-chargers (veel) meer vragen
Jouw kenteken is specifiek op jouw voertuig

Maar een fl-charger zal idd niet veel instant power opleveren. Ik heb me laten vertellen dat zodra je er een pully op zet het verschil groter wordt. In hoeverre dat is weet ik niet..
De aangebode fl-charger is niet duur, kijk maar op marktplaats waar ze voor pre-fl-chargers (veel) meer vragen
MINI F57 JCW | middendemper-delete | BC-racing coilovers | 18x8 ET35 wheels | Loading...
) | bar-end mirrors

Terug naar “MINI R50 (One/Cooper), R52 (Cabrio), R53 (Cooper S)”
Onze sponsors