Mij even voorstellen

Stel je hier even voor.
Rick Michiels
Nieuw Lid
Nieuw Lid

Mij even voorstellen

03 feb 2013, 13:53

Beste Mini fans!!

Ik zal mezelf even voorstellen. Mijn naam is Rick Michiels, ik ben 20 jaar oud en woon in het mooie Duizel (vlakbij Eindhoven).
Vanaf kinds af aan ben ik helemaal gek van de Mini Cooper. Dit begon een beetje toen ik Mister Bean aan het kijken was. In het begin vond ik alleen maar de scene's waar de Mini in voor kwam leuk, later kreeg ik nog door dat Mister bean ook nog grappig was.

Vanaf dat moment heb ik me eigen voorgesteld om later ook een Mini te kopen. En op mijn 20e verjaardag was dat moment eindelijk gekomen. Na 2 jaar heel veel plezier gehad te hebben van mijn Golf 3, zag ik de kans om mijn droom te verwezelijken.

Ik had van te voren al wat rond gezocht op Autoscout24 en had toen de perfecte gevonden: een 2004 Mini Cooper S Chill. Ik had de auto particulier gekocht in Almelo. Na een proefritje gemaakt te hebben was ik helemaal verkocht!! Ik ben diezelfde dag met een Mini Cooper S Chili naar huis gegaan!

De hele terugrit was een genot!! En wat me echt opviel is dat bijna iedereen wel een keertje naar de auto keek!! Ik had op de rit van Almelo naar Duizel 3 keer een "Thumbs Up" gekregen!! Daar doe je het toch voor?!

Ik rij de mini nu al weer meer dan 2 maandjes. Inmiddels heeft de Mini er iets meer dan 96.000 km op staan. Het gestuiter van de auto is voor mij geen probleem, maar mijn oma vond dat wel. Iedereen kijkt je na als ze dat "PlofPlof" geluid uit de uitlaat horen komen. PRACHTIG!!!

Ik hoop nog veel mooie kilometers in deze auto te mogen rijden!! In de grote vakantie gaan ik en mijn vriendin een weekje naar London. En niet met het vliegtuig, maar met een brits stukje vernuft!!!

En de gezinsauto voor later is ook al uitgezocht!! Clubman JCW here we come!!

Groeten,

Rick Michiels
Peter
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

03 feb 2013, 13:56

Welkom!!

Kom maar door met de foto's!
Casper
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

03 feb 2013, 14:00

Leuke introductie altijd mooi om zo'n enthousiast verhaal te lezen welkom en geniet er van. veel veilige en leuke km gewenst. 19 mei is er een mooie rit bij jou in de buurt kan je misschien even komen neusen

Groet Casper
Afbeelding

mods: dual oil catch can. M7 Vortex carbon hoodscoop, Carbon zijpanels/ achterspoiler/dashboard/pook/middentunnel/deurgrepen binnen en buiten, JCW Carbon spiegelkappen JCW Remmen/lerder dashboard/spoilertrim/extra tellers. Erbach achterstabistang. Chrome gone. Diff achter. ramen getint achter. Jap racing velgen 17 inch 8,25 J. MINI OEM dagrij LED verlichting. short antenna
Berthil
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Nederland

03 feb 2013, 14:08

Welkom Rick.

Veel plezier hier en tot meets :rijden
franklyn85
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

03 feb 2013, 15:04

welkom hier :D
burn rubber not your soul

Afbeelding
cooperbol
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

03 feb 2013, 15:32

Welkom bij de club en... :lol:

...............................en nog vele fijne kilometers in je SSSsss... :P :) :D
Spi
Mod virus alert!
Mod virus alert!

03 feb 2013, 15:55

Hey hallo,

Leuke introductie idd...

Veel plezier met je Mini en welkom!
kwiebje
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

03 feb 2013, 17:13

Hoi Rick!,

Veel plezier hier op het forum en veel plezier met je MINI. Wellicht een keer tot spots :D
JosCountrymanCooper
Bijna verslaafd
Bijna verslaafd

03 feb 2013, 20:17

Welkom Rick,
leuk intro.
Veel plezier in en naar Londen,
en wat dat britse vernuft betreft: het is duits vernuft, maar de Britten denken daar anders over.......
moinu
Mod virus alert!
Mod virus alert!

05 feb 2013, 16:42

WELKOM!!!! :)(

Wie weet tref je Rowan Atkinson aan als je in London bent deze zomer. :P

Terug naar “Who are U?”