ik was afgelopen maand mij al aan het mengen in allerlei forums... zonder dat ik mij heb voorgesteld.
Ik ben Tom (34 jaar) en rij al enige tijd rond in de new Mini. Mijn allereerste auto was een ford fiesta (1990). Deze heb ik vlak na mijn studie gekocht. Na een jaar of 3 kreeg ik mijn eerste lease auto... Een Audi A4 (model 2001). Echter in 2003 ben ik van baan geswitched... zonder leaseauto... dus opzoek naar iets leuks. Daar was ik dus snel uit... want het werd een 2e hands mini cooper. Geen S want dat geluid van die compressor leek mij voor dagelijks gebruik nou niet echt aangenaam. Het werd een British Green, wit dak en dito wielen. Zie gallery voor wat foto's. Aangezien de mini nogal kaal was qua accessoires ben ik zo'n jaar bezig geweest om er van alles bij te kopen en in te bouwen (eigenlijk gekke werk

Een andere merk/auto daar heb ik niet eens over nagedacht... het is een gevoel dat alleen deze auto mij geeft.
Ik wilde eigenlijk al weer het nieuwere model kopen (R56) maar naar wat goed nadenken + financien.... blijf ik voorlopig nog maar even rond rijden in mijn Mini R53!