Aanval op MINI door Alfa
- LUV2XLR8
- Volledig MINI minded!
Bericht
Aanval op MINI door Alfa
Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end.
- Berthil
- Volledig MINI minded!
Bericht
De bovenste foto is toch anders dan de onderste?
Zal wel dezelfde zijn maar lijkt bijna anders door de knik achterin.
De bovenste is mooi gedaan als dat geen hatchback-achtig iets is, mooie aanwinst voor de weg.
De onderste lijkt wat teveel op de Leon
De bovenste is mooi gedaan als dat geen hatchback-achtig iets is, mooie aanwinst voor de weg.

- Maaij
- King of the Groupbuy
- Contacteer:
- flyguy
- Enthousiast
Bericht
Op die foto van autoweek zie je de achterkant van de 8C Competizione, waar de achterkant van de junior volgens het artikel op zal gaan lijken. De 8C Competizione is inderdaad een aanwinst voor de weg. Van de junior heb ik al verschillende versies gezien (mooie en lelijke) dus ik wacht nog effe af tot ik de definitieve versie heb gezien. Vind 'm wel interessant want itt MINI gaat alfa er wel een fatsoenlijke diesel inleggen (minimaal 150pk volgens een ander artikel). Ik hoop alleen niet dat ze gaan besparen op de afwerking om de prijs zo laag te houden (rond de prijs van de huidige 147). Mijn huidige alfa (GT) is erg netjes alhoewel net geen "duitse kwaliteit" dus ze kunnen het wel....Berthil schreef:De bovenste foto is toch anders dan de onderste?
Onze sponsors