Weer een nieuw mini maatje STEFFAN

Stel je hier even voor.
STEFFFAN
Leerling Mini lid
Leerling Mini lid

Weer een nieuw mini maatje STEFFAN

16 dec 2013, 21:25

Hallo allemaal!

Beste mini rijders het heeft even geduurd maar ik ga me nu maar tog maar eens voor stellen.
Vindt het tog niet helemaal netjes om alle info en kennis van jullie mini rijders te gebruiken :( en dan niet eens even netjes voor stellen!

Ik ben steffan en kom uit haarlem.
Ik heb vroeger altijd volkswagen gereden had toen een polo 1.0 uit 1986 dat was me hobby project
in die 5 jaar dat ik hem heb gehad heeft hij aardig op de operatietafel gelegen uit eindelijk omgebouwd naar een 1,3 G40 met 169pk. Maar na 5 jaar dat hij mij trouw gedient heeft heb ik toch afscheid moeten nemen. Tja wat wil ik dan, na veel nadenken en zoeken kwam ik op een mini one uit 2002 uit phoee.. dat is een aardige terugval ik pk's van 169pk in een autotje van nog geen 650kilo naar een mini met 90pk van 1050kilo.. ja dat was ff wennen. Daar heb ik een paar maandjes in rond gereden en 2 stuurpompen verder :shock: heb ik er een andere ECU in gezet van een cooper beetje rommelen met de computer en beetje vriendjes maken bij de dealer werkte dat uiteindelijk ook nu hebben we 115pk nou dat voelde alweer wat beter. Daar heb ik 3 jaar in rond gehobbeld en ben nu sinds 6 maanden de gelukkige eigenaar van een zwarte cooper S r53 met 163pk uit 2003 ik ben inmiddels al 12 jaar actief als monteur bij een universele garage en ben daar nu inmiddels 2 jaar werkplaatschef. We hebben aardig wat mini's in onderhoud maar hoop hier ook nog veel te leren over de mini want ze verbazen me toch steeds weer! Ik heb nog wel mooi plannen op mijn lijstje staan works remmen set rond om en uiteindelijk ook een jcw pakket monteren voor 211pk en van daar uit zien we het wel. Laten we dit eerst maar is eens voor elkaar boksen. Ik hoop dat ik een leuke aanvulling kan zijn in dit forum en kijk uit naar de eerste club dag om kennis te maken met de rest en mooie mini's tegen te komen.

:bier
Manick
Sponsor

Re: Weer een nieuw mini maatje

16 dec 2013, 23:01

Welkom.....

iemand hier op het forum is ook bezig met een Polo G40 te bouwen
plannen zien er goed uit

groet, Manick
Cheek-O
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

16 dec 2013, 23:20

welkom hier! leuke binnenkomst! haha
zo te zien hoeven we jou niet te vertellen hoe bepaalde dingen werken!
ik hoop dat je er allemaal uitkomt!
en start even een Show your ride topic!
dan kunnen we je gaan volgen!:D
R53 "Black Diamond" To Protect And Serve
R59S

Afbeelding
Website
Berthil
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Nederland

17 dec 2013, 01:38

Welkom Steffan.

Veel plezier hier en met de MINI :rijden
cooperbol
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

17 dec 2013, 19:03

Welkom bij de club en... :D

..............................nog vele fijne kilometers in je SSSsss... :P :D :)
STEFFFAN
Leerling Mini lid
Leerling Mini lid

17 dec 2013, 21:57

Bedankt voor alle welkomsboodschappen!
Ik ga eerst alle spullen bij elkaar sparen en dan open ik een show your ride topic.
En tuurlijk even kijken of ik hier ook nog leuke ideeen op kan doen.

Terug naar “Who are U?”