Hallo allemaal! Even voorstellen. Ik ben Simon 36 uit Zwolle. Afgelopen zaterdag heb ik de knoop doorgehakt en heb ik bij Dusseldorp in Apeldoorn een MINI Clubvan gekocht uit 2013. Waarom een Clubvan, tja omdat het kan Volgende week vrijdag kan ik hem ophalen, wat duurt dat wachten lang haha... Zo ongeveer alle opties zijn aangekruist van xenon, tot leren sportstoelen, leren dashboard en dikke zwarte 17" velgen... Volgens mij ben ik de enige op 't forum met de Clubvan, althans kon zo geen posts vinden. Hierbij even foto van de dealer... Zal binnenkort wel eens zelf mooie plaatjes schieten!
Goedemorgen! Leuk die reacties... Achterin is inderdaad de plek voor onze twee Jack Russels. Qua ruimte moet je er ook weer niet teveel van voorstellen, mijn mountainbike past er gewoon niet in!! Hij blijft voorlopig lekker wit, heeft een zwart/witte Engelse vlag op het dag. Voor nu is hij leuk zat Hij heeft geen grijs kenteken, daarvoor is er te weinig laadruimte (van die maffe fiscale regels). Oja Dusseldorp heeft er een afneembare trekhaak onder geschroefd voor onze mini caravan