Ook ik zal me even voorstellen op het Newminiclub forum. Ik ben Michel, 24 en kom uit de omgeving Haarlem (Noord-Holland). Ben een behoorlijke auto gek en heb in de afgelopen 6 jaar al diverse auto's gehad: van een golf 1 cabrio, mazda mx-5 tot aan diverse BMW's. De laatste auto die ik had was een BMW E46 320d en die is vrijdag opgehaald door de nieuwe eigenaar die hem meeneemt naar Polen.
Al een tijdje lees ik mee op het forum, zoek ik allerlei dingen op en zie een hoop foto's van dikke Mini's voorbijkomen! Echt een leuk actief forum waar veel op wordt gepost

Mijn zoektocht begon met het kijken naar een mini one en met een schuin oog naar een cooper S. Nadat ik meer heb gelezen op het forum en ook een ritje heb gemaakt in een S ben ik eigenlijk wel overgehaald dat het toch een S moet worden.
De auto sites speur ik meerdere keren per dag helemaal af om een pareltje van een R53 te vinden. Hopelijk kan ik een pareltje snel vinden en kan ik deze hier laten zien of tijdens een evenement van de Newminiclub.
Alvast fijn digitaal kennis te maken met jullie en hopelijk tot snel bij een evenement(je)!
Hieronder nog een greep uit de auto's die ik heb gehad