Beste mensen,
wie heeft ervaring met 19" velgen onder de mini??
Ik speel al een poosje met de gedachte maar ben er voorlopig nog niet over uit.. ben nog erg trots op mijn huidige velgen.. maar tzt wil ik toch weer wat anders...
Wie heeft er ervaring met 19" velgen icm verlaging
Alle ideeën, meningen etc zijn meer dan welkom!
groeten
coen de korte
Iemand ervaring met 19" icm verlaging
- mini7benno
- Volledig MINI minded!
Bericht
Staat mij een artikeltje voor de geest uit de goMINI waar een gozer reed met 20" bling bling velgen. Al heb je dan banden met een dikte van een gemiddelde Hansaplast pleister en is verlagen niet echt meer aan de orde.
- Berthil
- Volledig MINI minded!
Bericht
Met 19 inch op een Cooper moet je consessies gaan doen. De velgen zijn behoorlijk zwaar en natuurlijk zeer dunne (en dure) banden. Je levert dus behoorlijk in aan comfort en prestaties voor de looks die je ermee wilt bereiken.
Zelf heb ik er geen ervaring mee maar ik heb er wel over gelezen. Met 19 inch moet je er ook rekening mee houden dat je plastic in de wielkasten moet gaan wegdremelen (of het slijt vanzelf weg).
Zelf heb ik er geen ervaring mee maar ik heb er wel over gelezen. Met 19 inch moet je er ook rekening mee houden dat je plastic in de wielkasten moet gaan wegdremelen (of het slijt vanzelf weg).
- Berthil
- Volledig MINI minded!
Bericht
Een band weegt minder dan een velg. Hoe groter de velg hoe zwaarder de combinatie. Natuurlijk is dat te compenseren met een lichtere velg. Maar misschien het andere mensen ook al opgevallen, de lichtste velg is 99% van de gevallen niet diegene de men de mooiste vindt 

- iDarkDesign
- Transformer
Bericht
Ik denk dat het heel onconfortabel wordt op Nederlandse straatjes. Asfalt is natuulijk geen probleem aangezien de NL asfalt wegen de beste zijn van Europa (IMO). Maar klinkertjes enzo dat ga je heel erg voelen!
iDD
iDD
Onze sponsors