Hoi,
Mijn naam is Daniel, woon achtig in Amsterdam. Ben zelf al 2 jaar in bezit van een prachtige MINI Cooper S uit 2011 met 40dkm op de teller. Onlangs hoorde ik dat er een forum was voor de MINI fans!
Ben zelf al veel bezig geweest met mijn MINI, vooral aan de styling van de auto zoals; velgen, spoiler etc.
Dus als het goed is gaan jullie nog veel van me horen.
Groetjes!
PepperBlack who am I?
- louisvdd76
- De Scheurende Rechter
- Contacteer:
Bericht
Re: PepperBlack who am I?
Welkom en veel plezier hier. Er is maandelijks een Mac meet in de buurt van de arena.
Tevens staat er een leuke club rit op het programma op 14-9. Check onder events 2014 op het forum
Tevens staat er een leuke club rit op het programma op 14-9. Check onder events 2014 op het forum
- Klatsie
- Volledig MINI minded!
Bericht
Welkom! Veel plezier en hopelijk ben je zelf ook snel fan...
Voor wat betreft je woonplaats moet je maar denken dat je altijd nog kunt verhuizen...hehehe

Voor wat betreft je woonplaats moet je maar denken dat je altijd nog kunt verhuizen...hehehe

Peugeot 205 GTI, Audi 80 Coupe 2.3L V6, Renault Clio 2.0 16V, Peugeot 306 GTI, Opel Astra 1.6, Audi 80 Coupe 2.8L V6, Renault Megane Coupé 2.0 16V, Audi A8 4.2 V8, Mini Cooper S
- cooperbol
- Volledig MINI minded!
Bericht
Welkom bij de club en...
...............................nog vele fijne en veilige kilometers in je SSSsss...

...............................nog vele fijne en veilige kilometers in je SSSsss...

Onze sponsors