Weet iemand toevallig de diameter van de middenpijp van een playmini voor een R50.
Wil een middendemper er tussen laten lassen.
Weet er iemand trouwens een goed adresje voor omgeving Helmond Eindhoven voor deze klus?
Mvg Bjorn
Playmini middenpijp diameter
- BMX
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Re: Playmini middenpijp diameter
De pijp voor een R53 is 2,25"
Maar een middendemper? Dan kan je net zo goed naar stock gaan, daarom heeft een PlayMini geen middendemper.
Maar een middendemper? Dan kan je net zo goed naar stock gaan, daarom heeft een PlayMini geen middendemper.
MINI F57 JCW | middendemper-delete | BC-racing coilovers | 18x8 ET35 wheels | Loading...
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer
) | bar-end mirrors
MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie

- Bjornjacobs
- Mod virus alert!
Bericht
Elke dag met zo'n ding op de snelweg vind ik persoonlijk irritant worden. Cruisen met 120km/h geeft een irritante resonantie trilling.
Dus of terug naar stock of een middendemper.
Maar bedankt voor je info, ga ik even verder kijken
Dus of terug naar stock of een middendemper.
Maar bedankt voor je info, ga ik even verder kijken
Mini cooper R50 2005
- BMX
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Misschien een stomme opmerking... maar wat als je iets langzamer of sneller gaat? Gaat die dan niet weg?
Ik had met een uitlaat dat 80 en 100 geen leuke snelheden waren. Als ik 5 of 10km sneller ging of een andere versnelling koos, dan was het weg.
Ik had met een uitlaat dat 80 en 100 geen leuke snelheden waren. Als ik 5 of 10km sneller ging of een andere versnelling koos, dan was het weg.
MINI F57 JCW | middendemper-delete | BC-racing coilovers | 18x8 ET35 wheels | Loading...
) | bar-end mirrors

- ajede
- Volledig MINI minded!
Bericht
http://www.dreamworkscartuning.nl In Baarlo. Perfect werk aan uitlaten, bodywork, spuiten etc.

- Beetle
- Mod virus alert!
Bericht
Mijn uitlaat had dat ook, vooral bij stilstaan voor stoplicht en met motor af was hij fluisterstil.
BMX schreef:Misschien een stomme opmerking... maar wat als je iets langzamer of sneller gaat? Gaat die dan niet weg?
Mijn uitlaat had dat ook, vooral bij stilstaan voor stoplicht en met motor af was hij fluisterstil.
- MartijnGizmo
- Volledig MINI minded!
Bericht
Is er niet iets anders dat resoneert? Ik heb zo'n 60.000 snelwegkilometers met een Cooper met Playmini gedaan, en vond hem toch vooral te stil eigenlijk... 

- Bjornjacobs
- Mod virus alert!
Bericht
Iets stil vinden is ook maar relatief hè haha. Bij normaal gebruik (stad) vind ik hem ook prima. Maar snelweg en gasl oslaten en de toeren terugzakken tussen 3k-2k toeren dan resoneert die heel erg.
Mini cooper R50 2005
- keyan
- Mod virus alert!
Bericht
Goed en vrij gemonteerd? Heb hier nergens last van geen resonantie of iets. Te stil eigenlijk zoals eerder vermeld is
- Bjornjacobs
- Mod virus alert!
Bericht
Jep vrij en goed gemonteerd. volgens mij ben ik de zeurpiet, maakt naar mijn mening te veel gebrom op de snelweg.
Dus ook maar eens kijken naar Stock uitlaat. Wellicht goedkoper met eenzelfde resultaat. Hoewel ik baal van zo'n dun standaard eindstuk
Dus ook maar eens kijken naar Stock uitlaat. Wellicht goedkoper met eenzelfde resultaat. Hoewel ik baal van zo'n dun standaard eindstuk
Mini cooper R50 2005
- BMX
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Dat eindstuk kan je nog wel wat aan doen toch?
Zal een slijpschijf en een lasapparaat aan te pas moeten komen, maar dan heb je ook wat
Zal een slijpschijf en een lasapparaat aan te pas moeten komen, maar dan heb je ook wat

) | bar-end mirrors

- speedy
- NMC Legend
- speedy
- NMC Legend
Onze sponsors