Onze Mini Cooper F56 Black Diamond

Plaats hier de foto's en specs van je trots.
hansnl1
Be Mini
Be Mini

Onze Mini Cooper F56 Black Diamond

07 feb 2015, 12:54

Wij waren aan een tweede Wagen toe
Heel snel kwamen wij bij Mini terecht. Rijden zelf BMW dus veel zaken kwamen bekend voor.

Wat waren onze eisen:

Een goede en mooie afgewerkte auto. Premium dus.
Niet te klein maar ook niet al te groot
Voldoende mogelijkheden om de auto naar wens aan te kleden
En veel keuze opties

En het is gelukt, dank Cools en Mini Ekris Veenendaal :))
Special Thanks gaat naar BMW-MINI die dit mogelijk maakt.

Wij zijn de trotse bezitters van een Mini die wij naar wens hebben kunnen aankleden :hoera .
Waaronder:
First Born Edition incl. Wired en Chili
RFT, Achteruitcamera, HUD, PDC, Voorruitverwarming, Voll-Leder Dakota Flamenco Rot met Diamond Stitching etc.

Of is het Flamenco Rood/Bordeaux vs Bruin ????

Of zoals een duitser treffend zei:

Das rot ist bei wenig beleuchtung eher bräunlich, bei starker beleuchtung so irgendwie braun-hell-rot... irgendwie sowas... schwierig zu beschreiben. auf jedenfall nicht typisch rot. irgendwie auch nicht echtes flamencorot, das sollte doch dunkler sein?? egal! :D
Laatst gewijzigd door hansnl1 op 08 feb 2015, 13:04, 13 keer totaal gewijzigd.
slokkie
One wheel wonder
One wheel wonder

Re: Onze Mini Cooper Black Diamond

07 feb 2015, 14:21

Ben benieuwd naar de foto's. Veel plezier met de mini
2009 Mini Cooper S Cabriolet R57
hansnl1
Be Mini
Be Mini

07 feb 2015, 14:26

De Foto's heb ik, echter hoe ik krijg ik die hier erop???
Cheek-O
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

07 feb 2015, 16:16

Nice!! Welkom hier:D
Nog een black diamond:D

Ben wel Heeeel erg benieuwd naar de stitching:D
R53 "Black Diamond" To Protect And Serve
R59S

Afbeelding
Website
Cheek-O
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

07 feb 2015, 16:37

dit is mijn black diamond :D

Afbeelding

Afbeelding

tenminste, dit zijn mijn geborduurde diamanten in mijn MINI :mrgreen:
R59S

Afbeelding
Website
Baseman
Wingman
Contacteer:
Nederland

07 feb 2015, 16:55

Gefeliciteerd met jullie first born en heel veel veilige km's gewenst en last but not least, welkom op dit mooie forum.

Hoe foto's te plaatsen,

In de bovenste regel zie je naast de home en mini parking button ook een knop met het woordje "Gallery".
Als je daar op klikt kom je in je eigen Gallery en kun je foto's vanaf je pc uploaden en deze gebruiken in je postings. Foto's worden vanzelf op het juiste formaat aangepast.
Kind kan de was doen.

Om zaken op te zoeken kun je ook de zoekfunctie gebruiken, dan had je bovenstaande ook gevonden :wink:

Greetz Baseman
Greetz Baseman

You buy a MINI, you get a life style

Klik hier voor mijn SYR

Afbeelding
hansnl1
Be Mini
Be Mini

Re: Onze Mini Cooper F56 Black Diamond

07 feb 2015, 17:58

Bedankt voor de ontvangst hier.
Klasse.

Alcantara is schitterend. Als het aan mij lag zou ik de Dakhemel, Zonnekleppen en de Stijlen hiervan bekleden.
Ivo
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

07 feb 2015, 18:50

Welkom! :)(

Wat een gave Cooper! Dat interieur is echt schitterend geworden! :-PP Ik had er al wat foto's van voorbij zien komen op de Facebook van MINI Ekris. :wink:

Veel plezier bij de club en met je MINI! :rijden
Afbeelding
hansnl1
Be Mini
Be Mini

07 feb 2015, 19:49

Bedankt Ivo.

Tja, we mogen niet klagen:
Alsnog een First Born Edition kunnen bemachtigen die we zelf nog konden aankleden/configureren. :feest
Dan de aparte kleur van het leder en de voor ons goede keuze voor de Diamond Stitching
Laatst gewijzigd door hansnl1 op 08 feb 2015, 10:44, 1 keer totaal gewijzigd.
Cheek-O
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

08 feb 2015, 01:58

kijk nu snap ik alles beter na je laatste bericht en foto's in je gallery!

wel heeel erg gaaf hoor!
maar hoe ging dat proces eigenlijk?
R59S

Afbeelding
Website
hansnl1
Be Mini
Be Mini

08 feb 2015, 10:37

Cheek-0-

Thanks

Via Ekris BMW Nijkerk ben ik op de hoogte van Cools gebracht. Hadden het M Paket bestelt, echter de bekleding was donker en dat wilde we niet. Door de zeer goede ervaring hebben wij direct bij Noor (Ekris Mini Veenendaal) gezegd dat onze Mini naar Cools toegaat. Dit vanwege het vakmanschap.

Vakmanschap:
Voor Nederlanders heel eenvoudig te bestellen. In de configurator onder Extra's staat Cools. Zelfs iedere Mini Dealer in Nederland kan in de Online Dealer Module voorbeelden en prijzen bekijken. Tevens kan de klant alleen of samen met de dealer naar Cools in Eindhoven gaan en zelf iets samenstellen = Een Aanrader.
Betalen doe je bij je Mini-Dealer en het staat in het Koopcontract van Mini. Zekerheid gewaarborgd!

Hoe wij alsnog aan een First Born Edition geraakten, was een verhaal op zich. Wij wilden pertinent een automaat. De keuze was beperkt (zwart/wit) en hebben toen een optie voor een Cooper First Born Edition wit genomen.
Op de dag dat wij nogmaals een proefrit wilde maken en knopen wilden doorhakken, werd ons verteld dat de witte Cooper automaat niet geleverd kon worden. Wat nu? Eerst een proefrit gemaakt en bij terugkomst werd gezegd dat wij een First Born Edition konden bestellen en samenstellen/configureren. De fabriek had groen licht gegeven. Klasse!
Het was anders knap lullig. Goed opgelost door Noor, dank hollandse handelsgeest.

Handelsgeest:
Nu de opsteker voor buitenlandse Mini-vrienden. Het is mogelijk dat na contact met Cools de interne bestelcode ZBC voor de buitenlandse Dealer wordt vrijgegeven. Dit zegt alleen iets over het Afleverproces. De Fabriek in Born en Oxford weet dan dat de Mini naar Nederland moet.
Ondertussen kan de klant en de dealer via de mail foto's en prijzen krijgen. Zelfs zijn er buitenlandse klanten die alleen of samen met hun dealer naar Cools reizen.
Voordeel is dat de auto voor de uiteindelijke aflevering aan dealer en de klant al voorzien is van Mini-Individual.
Ook hier geldt: Betalen doe je bij je Mini-Dealer en het staat in het Koopcontract van Mini. Zekerheid gewaarborgd!

Wat uitgebreider en in Duits staat het op:
http://www.mini-f56-forum.de/interieur/Mini Individual Nachruestungsprogramm

Het blijft toch altijd weer knap dat een klein Landje dit voor mekaar heeft en iets aflevert dat Af Fabriek (nog) niet te bestellen is, terwijl Cools in Eindhoven controle van opdrachtgever BMW-Mini krijgt! :icon_top:

Terug naar “Show your ride”