Coming home......... in Antwerpen

Van alles en niet over de MINI (géén verkoop-topic).
Pretty Cooper
Bling-Bling Queen

Coming home......... in Antwerpen

28 feb 2007, 10:01

Wat een geweldige avond hebben we gisteren gehad in het Sportpaleis Afbeelding Afbeelding

Gisteravond was zijn eerste concert van de "Coming Home Tour". Geluid- decor-publiek etc . alles perfect. We hebben genoten en zijn flink uit ons dak gegaan. Later nog Antwerpen in (bijna Allnight long :wink: ) Wat is het bij onze Zuiderburen toch altijd weer gezellig.Afbeelding :P Wij komen altijd heel graag in den Anvers. Al was het maar voor de MINI-store :wink:.Afbeelding

Is er nog iemand van hier geweest, misschien 1 van onze Belgische Mini-vriendjes? We zouden het nl leuk vinden een paar foto's te hebben. Wie heeft er wat geschoten?

By the way, het valt mij op dat men in het Sportpaleis nooit zo moeilijk doet. Lekker relaxed naar binnen, niks fouilleren. Top. Smakelijk frietje in de Club etc. (eat) :bier Veel gezelliger als in de Arena bv. :p
Afbeelding

-The MINI is simply too beautiful to be true-
grand_cru
Be Mini
Be Mini
Contacteer:

28 feb 2007, 12:58

Ah zo, was Lionel Lychee gisteren in 't sportpaleis. Wist ik niet eens maar er is daar zoveel te doen hè. Als ik even mag: Antwerpen is België niet hoor, voor ons Vlamingen is dat het buitenland (samen met Blankenberge) :mrgreen: :s

Maar de Lionel is ook niet direct mijn eerste keus. Het volgende grote concert wordt hier Genesis in Brussel op 24 juni :feest :dansen
Vandaar ook geen Mini United voor ons ...
Afbeelding
Pretty Cooper
Bling-Bling Queen

28 feb 2007, 13:08

Goh, jammer dat jij niet met je telelens vooraan stond. :mrgreen:

En laat nog maar een 'ns die echte Belse plekskes zien :wink:
Afbeelding

-The MINI is simply too beautiful to be true-
grand_cru
Be Mini
Be Mini
Contacteer:

28 feb 2007, 13:32

Pretty Cooper schreef:En laat nog maar een 'ns die echte Belse plekskes zien :wink:
You 've got a deal :wink:
Afbeelding
èrcé
Be Mini
Be Mini

28 feb 2007, 16:39

grand_cru schreef:Antwerpen is België niet hoor, voor ons Vlamingen is dat het buitenland
Vandaar dat ik Antwerpen zo ontzettend leuk vind :wink:
Smini
Mod virus alert!
Mod virus alert!
Contacteer:

01 mar 2007, 09:48

Dat klinkt veel beter dan de Arena :-)
Afbeelding

Terug naar “Kletshoek”