Hoe werkt de telefoon en nog een paar andere vraagjes

De 1e generatie waar het allemaal mee begon in 2001
Bakkertje_27
Enthousiast
Enthousiast

Hoe werkt de telefoon en nog een paar andere vraagjes

29 mei 2015, 15:03

Hallo allemaal,

Gisteravond ben ik mijn mini gaan ophalen. Nu heb ik de optie om de telefoon te verbinden met de auto maar weet iemand hoe? Ik kan het zo niet in het boekje vinden (duits..).

Kan ik ook ergens zien van welke datum de navigatie is? En is deze ook in nederlands gesproken / geschreven verkrijgbaar?

Is het mogelijk om ergens de temperatuur van het koelwater en / of olie af te lezen?

Het is een cooper s uit juni 2006 oorspronkelijk in duitsland geleverd.

Alvast bedankt.
mushrop
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

Re: Hoe werkt de telefoon en nog een paar andere vraagjes

14 jun 2015, 08:56

Heb je de Bluetooth-optie wel? Als je die hebt dan zou je dit moeten doen:

- contact op stand 0
- in je middenarmsteun 3sec de knop met her speakertje ingedrukt houden
- na 3sec contact op stand 1 (dus niet op startstand = 2)
- R/T knop indrukken op je stuur (links)
- nu moet er op je radio iets van "connect telephone" komen te staan
- je foon laten zoeken en de code die bij de auto hoort invoeren. Als je die code niet hebt moet je die opvragen bij de dealer.

Als je zeker wilt weten of je auto Bluetooth heeft, kan jij kijken op de VIN-decoder op www.bmwarchiv.de
MINI Dubman '07 PureSilver

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *

To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *

Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

Afbeelding

Terug naar “MINI R50 (One/Cooper), R52 (Cabrio), R53 (Cooper S)”