Beste Allen,
Mijn Mini heeft een mooi wit dakje en dito spiegels.
Dit weekeinde de velgen voor de zomer voor het eerst gemonteerd en ik had al snel zo iets van: "die velgen moeten in dezelfde witte kleur!"
Heeft iemand hier ervaring mee? Ik heb iets gehoord van poeder coating maar hoe werkt dit, waar en wat mag dat allemaal kosten??
Ik hoor het graag!
Velgen wit maken
- iDarkDesign
- Transformer
Bericht
Wat Frankie zegt; Als je gewoon S-Spokes oid wilt, gewoon die bestellen bij de dealer en je huidige verkopen. Dat is misschien ietsje duurder dan overspuiten, maar niet heel veel meer.
iDD
iDD
- LUV2XLR8
- Volledig MINI minded!
Bericht
Tjek deze site eens; http://hoogendoornreplica.flashpage.nl/
Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end.
- soulmates
- Nieuwsgierig
- Contacteer:
Bericht
heb de mijne wit laten coaten......als je adres wilt stuur maar pm......zijn ook gelijk netjes gemaakt en stoeprand schade hersteld......kijk gallery zie je voorbeeld......ennuhhh was voor 175 euro gestelt maar had ik er voor over omdat ik de standaard velgen die mini in het wit levert nie wilde
greetzz Jo
Re: Velgen wit maken
heey hoiHendrikus schreef:Beste Allen,
Mijn Mini heeft een mooi wit dakje en dito spiegels.
Dit weekeinde de velgen voor de zomer voor het eerst gemonteerd en ik had al snel zo iets van: "die velgen moeten in dezelfde witte kleur!"
Heeft iemand hier ervaring mee? Ik heb iets gehoord van poeder coating maar hoe werkt dit, waar en wat mag dat allemaal kosten??
Ik hoor het graag!
heb de mijne wit laten coaten......als je adres wilt stuur maar pm......zijn ook gelijk netjes gemaakt en stoeprand schade hersteld......kijk gallery zie je voorbeeld......ennuhhh was voor 175 euro gestelt maar had ik er voor over omdat ik de standaard velgen die mini in het wit levert nie wilde
greetzz Jo

Onze sponsors