Gespot als topfoto bij onze zuiderburen op het forum:
[web]http://forum.mini2.be/index.php[/web]
Berthil
- Jenkins
- Volledig MINI minded!
Bericht
Paasinkopen doen
Vanmiddag even voor half 3, vanuit richting Limbricht naar Sittard...
Een ElectricBlue Cooper S gespot, flitsend & al.
Could that be you, Berthil?
En nog een rode Cooper S Cabrio, op de parkeerplaats bij de Gamma.
Keurig & verantwoord ver weg op een hoekje geparkeerd.
Anyone?

Een ElectricBlue Cooper S gespot, flitsend & al.

Could that be you, Berthil?

En nog een rode Cooper S Cabrio, op de parkeerplaats bij de Gamma.
Keurig & verantwoord ver weg op een hoekje geparkeerd.
Anyone?

- Berthil
- Volledig MINI minded!
Bericht
Dat was ik en ik dacht al dat jij dat was (maar ik meende een vrouw achter het stuur hebben zien zitten?) 
De rest van de Sittard Mini's zijn huisvrouwtjes en die zwaaien niet naar mij want anders zijn ze misschien bang dat ik ook andere dingen van ze wil of zo

De rest van de Sittard Mini's zijn huisvrouwtjes en die zwaaien niet naar mij want anders zijn ze misschien bang dat ik ook andere dingen van ze wil of zo

- Jenkins
- Volledig MINI minded!
Bericht
Heel af en toe komen we nog een rode One tegen met een kortdonkerharige dame erin.
Dat is altijd enthousiast zwaaien. Maar de rest blijft inderdaad angstvallig (of boos) voor zich uit kijken.
Ook die PP One D, die vaak geparkeerd staat tegenover de Jan Linders.
Jammer.
Dat was inderdaad m'n vrouw.Berthil schreef:maar ik meende een vrouw achter het stuur hebben zien zitten?

Heel af en toe komen we nog een rode One tegen met een kortdonkerharige dame erin.
Dat is altijd enthousiast zwaaien. Maar de rest blijft inderdaad angstvallig (of boos) voor zich uit kijken.

Ook die PP One D, die vaak geparkeerd staat tegenover de Jan Linders.
Jammer.
Onze sponsors