Eaton M45
- jtkvandersteen
- Leerling Mini lid
Bericht
Eaton M45
Ik ben nog steeds op zoek naar een nieuwe spare SC. Ben er 2 misgelopen. Nu kan ik een nieuwe kopen, maar de verkoper wil dat ik er ook de cilinderkop (compleet) bij koop; anders blijft hij er mee zitten. Geen flauw idee wat ik daar mee moet. Is dat handig om die als spare te hebben voor mijn Cooper S 2006? Stel ik koop de hele set, wat zou dan een passende prijs zijn? Iemand een idee of suggestie?
- marcok
- One wheel wonder
- Locatie: omg Eindhoven
- Daveke
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- Klatsie
- Volledig MINI minded!
- Locatie: omg. Utrecht
Bericht
Re: Eaton M45
Peugeot 205 GTI, Audi 80 Coupe 2.3L V6, Renault Clio 2.0 16V, Peugeot 306 GTI, Opel Astra 1.6, Audi 80 Coupe 2.8L V6, Renault Megane Coupé 2.0 16V, Audi A8 4.2 V8, Mini Cooper S
- jtkvandersteen
- Leerling Mini lid
Bericht
Re: Eaton M45
Contact gehad met Minispeed Den Haag en Charterspeed Boxtel; geven aan dat een nieuwe prefacelift tzt prima te gebruiken is als spare na een beperkte aanpassing van de software op de ECU; met de 170 pk van mijn postfacelift komt het dus wel goed. Wat mij betreft dus een overweging waard als ik weet wat ik met een spare cilinderkop moet en wat een passende prijs is voor een SC en kop te samen. Ik hoor graag van jullie. Minicale groet Jeroen
@MarcoK: ik zal kijken
@Klatsie: ik heb hen eenmalige gestuurd over het #km van de SC
@MarcoK: ik zal kijken
@Klatsie: ik heb hen eenmalige gestuurd over het #km van de SC
- Jer84
- Bijna verslaafd
- Locatie: Drachten
- Daveke
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Mocht je nog FL chargers zoeken, ik heb er nog wel een paar liggen met km's varierend van 100k tot 160k - allemaal de olie vervangen aan de gevoelige waterpomp-zijde. Ik heb er zelfs nog eentje liggen waar al een 17% pulley op gemonteerd zit...
Re: Eaton M45
Het past idd prima, maar het is een beetje zonde in mijn ogen.jtkvandersteen schreef:Contact gehad met Minispeed Den Haag en Charterspeed Boxtel; geven aan dat een nieuwe prefacelift tzt prima te gebruiken is als spare na een beperkte aanpassing van de software op de ECU; met de 170 pk van mijn postfacelift komt het dus wel goed. Wat mij betreft dus een overweging waard als ik weet wat ik met een spare cilinderkop moet en wat een passende prijs is voor een SC en kop te samen. Ik hoor graag van jullie. Minicale groet Jeroen
@MarcoK: ik zal kijken
@Klatsie: ik heb hen eenmalige gestuurd over het #km van de SC
Mocht je nog FL chargers zoeken, ik heb er nog wel een paar liggen met km's varierend van 100k tot 160k - allemaal de olie vervangen aan de gevoelige waterpomp-zijde. Ik heb er zelfs nog eentje liggen waar al een 17% pulley op gemonteerd zit...
Terug naar “MINI R50 (One/Cooper), R52 (Cabrio), R53 (Cooper S)”
Onze sponsors