MINI Iris

Stel je hier even voor.
MINI-iris
Leerling Mini lid
Leerling Mini lid

MINI Iris

08 mar 2016, 09:27

Dag allemaal!

Tja hoe stel ik mezelf voor. Ik heet iris, ik ben 25 jaar oud, ik woon samen met mijn vriend in Weesp. Ik werk in de beveiliging in Amsterdam :icon_top: ja een stoere dame dus :D

Eind vorig jaar een huis gekocht en nu word het tijd voor een auto. Diverse mini's proef gereden, uit 2002,2003. Deze allemaal na laten kijken door een bekende zaak en ze bleken dezelfde problemen te hebben. Remleidingen, remverschil, stabilisator stangen niet goed, remmen onder de maat en ga zo maar door.
Na gister mini nummer 4 uit 2003 te hebben bekeken wist ik: het word geen oude mini (pre-facelift). Het voelt niet goed.

Dus we zijn gaan kijken naar een Mini Cooper uit 2007. En het was liefde op het eerste gezicht. Het zag er piekfijn uit en reed lekker :)) wat een verschil met die andere mini's!en dat voor een relatief klein prijs verschil.
Donderdag ga ik met m'n vriend en z'n vader kijken, als dat positief verloopt dan doen we de aanbetaling. Hierna heeft de verkoper tijd voor de AutoTrust aankoopkeuring voor de garantie van 6 maanden.

Ik heb mij geregistreerd om niet alleen te kunnen meelezen en te kwijlen op de prachtige mini's maar ik hoop ook enigszins mijn expertise te kunnen geven :s

In het verleden (2011) heb ik een suzuki swift GTI gehad. Hier heb ik nog geen 2 maanden in rond gereden. Wat een flutbak. Maar wat verwacht je van een auto van €1000 van die leeftijd :lachuh daarna een scooter gekocht, na 5 maanden een vuilniswagen gekopt. Hij zag me niet dus reed door terwijl hij had moeten stoppen (zone 30, hij kwam van links). Hierna was m'n scooter totalloss. Van de verzekering geld gekregen voor een nieuwe en hier tot 2 jaar geleden mee rond gereden.

En waarom een Mini? Om eerlijk te zijn heeft m'n schoon ader ons hier een beetje in gestuurd. Eigenlijk wilde we een vierdeurs met trekhaak maar hij zei, "goh is een mini niet leuk". Hierna gaan rond speuren op het internet en die avond gelijk een proeftit gemaakt en toen zijn we aangestoken door het mini virus.

Verder kon ik niks bedenken. Als je vragen hebt kom maar op zou ik zeggen!

:ralley
Manick
Sponsor

Re: MINI Iris

08 mar 2016, 10:19

Welkom hier, en een nieuwe member in buurt, werk zelf in Weesp en woon in Muiden, dus leuk een club member in de buurt

Kom anders vrijdag naar de Newminiclub Mac meet in Adam zuid-oost. Kunnen we je evt nog wat tips geven enz
MINI-iris
Leerling Mini lid
Leerling Mini lid

08 mar 2016, 10:21

Wat een kleine wereld! Helaas nog geen eigen vervoer maar zodra we een mini hebben zijn wij van de partij :D
Weirdo25
One wheel wonder
One wheel wonder

08 mar 2016, 12:57

Welkom Iris,

Dit gaat een nieuwe hobby worden voor je hoor......! Maar wel een hele leuke.
R56 S JCW / MTH tuning Duitsland / KW schroefset :icon_top:

Afbeelding
Afbeelding
Baseman
Wingman
Contacteer:
Nederland

08 mar 2016, 15:36

Welkom op dit mooie forum Iris en succes met je zoektocht naar die ene mooie Mini :icon_top:
Greetz Baseman

You buy a MINI, you get a life style

Klik hier voor mijn SYR

Afbeelding
Berthil
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Nederland

08 mar 2016, 18:01

Welkom en succes met zoeken.

Ik denk dat als je een 1e generatie Mini uit deze club had genomen je die problemen niet had gehad, deze worden bijna allemaal liefdevol verzorgd door eigenaren en niet op bezuinigd.
MINI-iris
Leerling Mini lid
Leerling Mini lid

09 mar 2016, 17:27

Bedankt voor het warme welkom :icon_top:

Wij hebben donderdag 10/3 weer gekeken naar de mini Cooper Chili uit december 2007. M'n vriend en z'n vader kwamen mer een super brede glimlach binnen. Dus we halen hem morgen op :D

Ik zal van het weekend ff wat foto's maken (en het kenteken weghalen) en foto's met jullie delen. :Foto
De kleur is metallic zwart. We denken er over om misschien witte strepen op de motorkap te plaatsen maar m'n vriend is bng dat wanneer je ze weghaalt je een kleur verschil ziet. Kan iemand dit bevestigen?

En m'n vriend wil gele lampen, ik vind het best als ik de ruiten mag tinten (uiteraard alleen achterin)

Terug naar “Who are U?”