Centrale vergrendeling

De 1e generatie waar het allemaal mee begon in 2001
emillio
Be Mini
Be Mini

12 apr 2007, 21:40

Paneel loshalen is supersimpel....zichtbare torx schroeven losdraaien, reflector aan de binnenzijde loswippen...daar zit de laaste torx verstopt....
Een flinke ruk aan het deurpaneel...et voila...

Sterkte met je reparatie speurtocht!
Berthil
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Nederland

12 apr 2007, 21:49

Beste van onderaf het paneel lostrekken, de strip onder het raam dus als laatste lostrekken. Ook in die volgorde terug. Dan het raam naar beneden zodat je beter kan zien hoe je de clips in de gaatjes krijgt.
MoNkToNk
Mod virus alert!
Mod virus alert!

12 apr 2007, 23:39

Ik heb sinds vandaag precies hetzelfde probleem, maar dan aan de bestuurderskant. Deze gaat niet meer open via de CV maar wel dicht. Via de sleutel in het slot is deze wel te openen.

Heb het deurpaneel er al afgehaald vandaag, maar nog niet kunnen vinden wat het probleem precies veroorzaakt. Het lijkt erop dat het motortje ziek is :(
MoNkToNk
Mod virus alert!
Mod virus alert!

15 apr 2007, 22:20

Romano schreef:ik ben er ook nog niet uit,ik breng hem volgende week maar naar de dealer..
Ben benieuwd naar de afloop. Of het evt. bij jouw dealer uit coulance wordt gerepareerd of dat je diep in de buidel moet tasten :(
MoNkToNk
Mod virus alert!
Mod virus alert!

28 apr 2007, 15:58

Romano schreef:ik breng hem 24 april naar de dealer,daarna hoor je het wel.
En hoe is het gegaan :) ?
MoNkToNk
Mod virus alert!
Mod virus alert!

21 jun 2007, 11:36

Die van mij is ook gerepareerd. Ondanks dat het buiten de garantieperiode viel heeft Smudde Enschede uit coulance de reparatie kosteloos uitgevoerd.
Kroon
4 op een rij!
4 op een rij!

21 jun 2007, 15:23

hey,

klinkt als iets wat ik ook gehad heb, eerst in de bijrijdersdeur, niet meer open met afstandsbediening. naar de garage, motortje kapot, dus nieuw erin. alles bon, daarna (week) bestuurders deur, EN bijrijdersdeur handle niet meer werkend (bleek dat dat een montagefoutje was). bestuurdersdeur ook de motor stuk.
dus 2 motoren in 2 weken laten vervangen, en probleem is weg. (jan 2004 mini)
groeten Kroon
kwiebje
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

21 jun 2007, 17:36

Ik heb sinds vandaag precies hetzelfde probleem, maar dan aan de bestuurderskant. Deze gaat niet meer open via de CV maar wel dicht. Via de sleutel in het slot is deze wel te openen.

Heb het deurpaneel er al afgehaald vandaag, maar nog niet kunnen vinden wat het probleem precies veroorzaakt. Het lijkt erop dat het motortje ziek is

Dit probleem heb ik ook....Dus dit betekent dat er een heel nieuw motortje in moet ??
Damien-98
Nieuwsgierig
Nieuwsgierig

Wie heeft er ervaring met een Cooper S automaat?????

24 jun 2007, 10:25

Hallo allemaal!

Wij staan in dubio...........zijn voornemens een Cooper S cabrio aan te schaffen maar twijfelen enorm tussen een automaat of handschakel?

We hebben reeds in een schakel gereden maat zijn zelf automaat rijders! Wie heeft een Cooper S automaat en hoe rijdt dit?

Gaat het ten koste van het sportieve gevoel? Zijn er veel problemen mee?

Graag jullie reactie!!

Bedankt
Marco
cooperscf
Nieuw Lid
Nieuw Lid

Centrale deurvergrendeling hapert soms

28 aug 2007, 19:51

Sinds een paar dagen heb ik onregelmatig problemen met de afstandsbediening. Auto gaat niet open of dicht. Handmatig openen met de sleutel gaat wel, maar activeert meteen het alarm. Erg genant en niet leuk voor de buren. Andere keren functioneert alles weer normaal. Garage kan niets vinden. Heb nog 3 dagen fabrieksgarantie!! Meer mensen met dit probleem?

Terug naar “MINI R50 (One/Cooper), R52 (Cabrio), R53 (Cooper S)”