Ik ben Teun, woon in Den-bosch, een van de mooiste steden, zo niet de, van het land!

Ik ben nu 32, werk voor Defensie en hou van alles wat brandstof verbruikt.
Auto's zijn een passie van me, en dan in het bijzonder Japanners. licht, fel en makkelijk aan te passen naar wens. Ik heb een heleboel auto's in bezit gehad. Op het moment ben ik in bezit van een Japanse import ( via de UK) namelijk een Toyota Mr2 Turbo. Niet zo heel bijzonder qua vermogen, rond de 300 pk.
Daarnaast ben ik sinds vandaag ook eigenaar van een mooie nieuwe daily drive, een Engelse import Mini uit 2002. Prijstechnisch kon ik hem niet laten staan, na een proefritje en inspectie van de onderzijde besloot ik het risico te nemen. Hij heeft wel een probleempje met een prise-as lager maar daar wordt in februari naar gekeken en aangepakt.
Ik sleutel zelf graag maar krijg hier steeds minder tijd voor. Ik hoop op dit forum met meerdere gelijkgestemden samen te denken over uitdagingen en problemen van de Mini cooper en eventueel wat voor elkaar te kunnen betekenen hierbij.

Ik zoek tevens een chromen sierstrip van de achterbumper, stel iemand heeft dit in bezit en wil het verkopen, hoor ik het graag

Waar kan ik plaatjes kwijt? Dan kan ik jullie mijn auto's laten zien

Groetjes