Mijn naam is Tolgay alias Toly. Ik ben 22 jaar oud en ben sinds kort een eigenaar van een zeer mooie Mini Cooper Park Lane uit 2005!
Na vier jaar te rijden in een Peugeot 206 uit het jaar 2000. (Wat trouwens mijn eerste auto was). Was het na vier jaar tijd om een wat nieuwer en wat mooier auto aan te schaffen.
Als eerst dacht ik aan een VW Polo rond bouwjaar 2009/2011. Maar tijdens mijn zoektocht naar een nieuwe auto kwam ik deze zeer mooie (foto hieronder) Mini Cooper Park Lane tegen. Toen ik hem ging bekijken was ik al meteen verkocht! Buitenkant zag er heel erg goed uit, alsof hij helemaal nieuw was. En van binnen? Je hebt bijna alles.. Leren bekleding, Panorama dak, arm steun, Navi, AC/Klimate Control. Samenvattend; Veel leuker dan een 'Saaie Polo'.
En toen mocht ik voor het eerste keer in een Mini rijden. En waaauw! Wat een plezier om er mee te rijden. Mini stuurt zo heerlijk en in de 1.6 Tritec Motor zit echt wel een lekkere kick en een mooi geluid. Na deze leuke proefrit was ik gewoon verbaasd waarom ik eigenlijk nooit eerder aan een Mini had gedacht?