Hallo,
Heb in AMerica fantastische witte achterlichten gezien voor een mini. Deze hadden alleen geen rode reflectoren in de lampen. Moet ik deze er dan nog bij plaatsen op de achterkant? Is er al iemand die dit heeft gedaan of deze achterlichten ook heeft?
Groeten,
Marc.
Witte achterlichten
- coendek
- Stoepsleutelaar
Bericht
de oem kun je op ebay soms kopen maar ook bij de dealer uiteraard... reken maar op een flink bedrag wat je ervoor moet neertellen..
Deze lampen krijg je overigens geen gezeik mee.. het is namelijk ook als OEM bmw te krijgen
dusse... zoekze
Let wel op de kwaliteit...
Coen
Deze lampen krijg je overigens geen gezeik mee.. het is namelijk ook als OEM bmw te krijgen

dusse... zoekze

Let wel op de kwaliteit...
Coen
- Berthil
- Volledig MINI minded!
Bericht
Zonder bijplaatsen van rode reflectoren kom je niet door de APK keuring en kun je zelfs van de weg gehaald worden.
Tubby heeft de officiële reflectoren van Mini in de bumper bij laten plaatsen (zie foto).
Sommige dealers willen zelfs de witte achterlichten niet leveren zonder monteren van de rode reflectoren.
Zelf heb ik rode plak-reflectoren in mijn dashboardkastje liggen. Een bevriende garagehouder keurt mijn auto en als er een controle komt plakken we de reflectoren gewoon op de bumper. Datzelfde geld ook als ik wordt aangehouden, maar dat is in de 2 jaar dat ik de lampen heb nog niet gebeurd.

Tubby heeft de officiële reflectoren van Mini in de bumper bij laten plaatsen (zie foto).
Sommige dealers willen zelfs de witte achterlichten niet leveren zonder monteren van de rode reflectoren.
Zelf heb ik rode plak-reflectoren in mijn dashboardkastje liggen. Een bevriende garagehouder keurt mijn auto en als er een controle komt plakken we de reflectoren gewoon op de bumper. Datzelfde geld ook als ik wordt aangehouden, maar dat is in de 2 jaar dat ik de lampen heb nog niet gebeurd.

- coendek
- Stoepsleutelaar
Bericht
weer wat geleerd!!
dank u!
Berthil schreef:Zonder bijplaatsen van rode reflectoren kom je niet door de APK keuring en kun je zelfs van de weg gehaald worden.
weer wat geleerd!!

dank u!
Onze sponsors