Hoi iedereen wie kan er me helpen met enkele voorbeelden van velgen zou graag velgen wille hebbe mijn kleur mini is dark silver. en als er nog iemand iets weet over een goede uitlaat is ook altijd welkom als het kan met foto's van velgen en uitlaten
mvg minidriver
Velgen en uitlaat
- Berthil
- Volledig MINI minded!
Bericht
Hierover is veel informatie te vinden op het forum, teveel om hier even samen te vatten.
Bovendien hebben jullie je MINI niet eens geparkeerd dus we kunnen niet zien of het om een One/Cooper/Cooper S of zelfs eerste/tweede generatie gaat. Dat maakt voor de uitlaatkeuze nogal wat uit.
Ik zou even de zoekfunctie gebruiken of de desbetreffende hoofdtopics doorspitten. Maar het beste kun je naar een meeting komen want iedereen heeft van alles en dan kun je precies zien wat je wilt hebben.
Bovendien hebben jullie je MINI niet eens geparkeerd dus we kunnen niet zien of het om een One/Cooper/Cooper S of zelfs eerste/tweede generatie gaat. Dat maakt voor de uitlaatkeuze nogal wat uit.
Ik zou even de zoekfunctie gebruiken of de desbetreffende hoofdtopics doorspitten. Maar het beste kun je naar een meeting komen want iedereen heeft van alles en dan kun je precies zien wat je wilt hebben.
Onze sponsors