Heeft iemand ervaring met het verwijderen van de Achterspoiler van een Cooper S en het installeren van een JCW spoiler. Dealer vraagt een aardige som geld voor het installeren.
Angel
Achterspoiler verwijderen
- coendek
- Stoepsleutelaar
Bericht
kwestie van eraf schroeven en de kit verwijderen.. dit gaat helaas niet altijd zonder krassen.. daarom vaak bovenste gedeelte van de klep laten spuiten...
daarom kost het geld bij de dealer... en er zitten speciale afdicht dingetjes bij om de org gaten van de S spoiler af te dichten...
Coen

Coen
- Berthil
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ik was 330 euro kwijt bij Renova Tilburg voor het monteren van de spoiler
Even voor de duidelijkheid, dat is zonder spuiten.
Alleen de oude spoiler er afhalen en de nieuwe er op plakken.
Daarbij zijn op de plaats waar de oude spoiler heeft gezeten behoorlijk wat krassen gekomen. Dat zijn misschien krassen van de oude spoiler door bewegen, maar er zitten ook andere krassen bij die ontstaan moeten zijn bij verwijderen van de oude lijmlaag.
Had ik vooraf geweten dat dit het resultaat zou zijn (qua uitvoering en prijs) was ik het zeker zelf gaan proberen.

Daarbij zijn op de plaats waar de oude spoiler heeft gezeten behoorlijk wat krassen gekomen. Dat zijn misschien krassen van de oude spoiler door bewegen, maar er zitten ook andere krassen bij die ontstaan moeten zijn bij verwijderen van de oude lijmlaag.
Had ik vooraf geweten dat dit het resultaat zou zijn (qua uitvoering en prijs) was ik het zeker zelf gaan proberen.
- MINIac
- Nieuwsgierig
Bericht
Achter spoiler
Bedankt.
Als het beschadigingen opleverd dan moet ik er nog eens over nadenken of me goed indekken bij de afspraken voor het installeren.
Angel
Als het beschadigingen opleverd dan moet ik er nog eens over nadenken of me goed indekken bij de afspraken voor het installeren.
Angel
- MINIac
- Nieuwsgierig
Bericht
Achterspoiler
Als ik hem laat installeren en je wil hem hebben kan je hem tegen een luttel bedrag overnemen. Ik hou je oo de hoogte wat ik ga doen. Ben je nog geintersseerd in andere delen, ik heb een JCW opvoerset geinstallleerd en ik heb nog het een en ander. Zoals een cycinderkop, MCS uitlaat,compressor etc. Welkom!
Angel
Angel
- BigD
- Winnaar v/d "oranje pylon"
Bericht
Ik wacht rustig af.
Greetz BigD
Re: Achterspoiler
Hoi, nou ik hou het bij de spoiler, Ik hoor graag wat je ermee gaat doen. Laat maar horen.engel van den Berg schreef:Als ik hem laat installeren en je wil hem hebben kan je hem tegen een luttel bedrag overnemen. Ik hou je oo de hoogte wat ik ga doen. Ben je nog geintersseerd in andere delen, ik heb een JCW opvoerset geinstallleerd en ik heb nog het een en ander. Zoals een cycinderkop, MCS uitlaat,compressor etc. Welkom!
Angel

Greetz BigD
- Wint
- Volledig MINI minded!
Bericht
Bij Dubbelsteyn Dordrecht vragen ze er € 160,- voor...Berthil schreef:Ik was 330 euro kwijt bij Renova Tilburg voor het monteren van de spoiler![]()
![]()
Save a tree, eat a beaver

Onze sponsors