Berthil in Tilburg

MINI gezien? Meld het hier! Misschien was het wel een bekende.
(b)engeltje
Nieuwsgierig
Nieuwsgierig

Berthil in Tilburg

24 aug 2007, 18:07

Vandaag, rond 14.15 uur op de Ringbaan Oost. Volgens mij was het Berthil, maar ik weet het niet zeker. De spoiler en de kleur kwamen me wel bekend voor. Was ongeveer ter hoogte van de afslag richting de Spoorlaan.

Ik was die classic-rijder die zo nodig ff moest zwaaien.
Berthil
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Nederland

24 aug 2007, 18:32

Heb je me dan wel terug zien zwaaien :)

Leuk dat je me gezien hebt en gezwaaid 8)
(b)engeltje
Nieuwsgierig
Nieuwsgierig

25 aug 2007, 10:48

Ik zag wel iets van een hand omhoog gaan ja. Komt niet vaak voor dat er een New MINI rijder terugzwaait naar een classic rijder. Niet in deze omgeving tenminste.

Ik miste alleen een sticker op het dak van je mini. Daarom was ik er niet helemaal zeker van of jij het wel was.
marss
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

25 aug 2007, 11:06

(b)engeltje schreef:Komt niet vaak voor dat er een New MINI rijder terugzwaait naar een classic rijder. Niet in deze omgeving tenminste.
De meeste New MINI rijders zwaaien niet, maar dat zal met classic-rijders wellicht ook zijn. Ik steek altijd even mijn hand op naar iedere MINI/mini die ik ZIE, maar krijg (met uitzondering van enkele MINI/mini-gekken) nooit een handje of zwaai terug. Onderscheid zal ook niet zijn classic vs New, maar ogen open of dicht in combinatie met gevoel of geen gevoel bij je MINI of mini :mrgreen:

Gewoon altijd ff zwaaien of je hand opsteken!!

marss

Terug naar “MINI Spotting”