Even voorstellen....
- leander
- Nieuw Lid
Bericht
Even voorstellen....
Hallo,mijn naam is leander benjamins ,ben 33 jaar en woon in hippolytushoef.Sinds kort hebben wij (jose mijn vrouw en ik)een mini -one gekocht....deze "coole"bak konden we niet laten staan,hij komt uit 2001 en er stond maar 50.000km op,niet gek dacht ik,Alleen die pk'tjes he...die konden wat beter dus we hebben in dezelfde week nog tuning-experience nederland langs laten komen om de mini wat meer pit te geven......enne das gelukt. We zijn er ontzettend blij mee en hopen ook jullie mini's een keer in het "echt"te zien. Op het forum zijn we al hele leuke tips en ideen tegen gekomen waar we al wat aan gehad hebben,zoals ons gezoek naar de juiste bonnet striping( dank je badsmini)we zullen snel wat foto's plaatsen wanneer we helemaal klaar zijn met "pimpen"ha ha,hopelijk tot meets of spreeks op het forum. Groeten leander en jose 

- Arjan
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ha Leander en Jose,
Leuk dat jullie erbij zijn
Weer een MINI erbij op de locatiekaart: http://www.newminiclub.nl/locatie.php
Misschien eens tot meets? Veel plezier met jullie MINI en hier op het forum natuurlijk
Leuk dat jullie erbij zijn

Weer een MINI erbij op de locatiekaart: http://www.newminiclub.nl/locatie.php
Misschien eens tot meets? Veel plezier met jullie MINI en hier op het forum natuurlijk

Lekker touren met de MINI CLUBMAN D Sparkling Silver-Silver-Silver
- florisvandam
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
HI Leander en José,
Welkom bij de NewMINIclub, hoop veel van jullie te horen op de forums en te zien tijdens de vele meetings.
En als ik nog iets voor jullie kan betekenen voor het verzekeren van jullie MINI hoor ik dat graag, check mijn topic over de NewMINIclub autoverzekering.
gr.
floris
Welkom bij de NewMINIclub, hoop veel van jullie te horen op de forums en te zien tijdens de vele meetings.
En als ik nog iets voor jullie kan betekenen voor het verzekeren van jullie MINI hoor ik dat graag, check mijn topic over de NewMINIclub autoverzekering.
gr.
floris
Ook het gevoel dat je teveel premie voor je MINI verzekering betaalt!!!
Vul vrijblijvend het inventarisatieformulier in en wij brengen een scherpe offerte uit.
Vul vrijblijvend het inventarisatieformulier in en wij brengen een scherpe offerte uit.
- leander
- Nieuw Lid
Bericht
wat leuk....
Wat een leuke reactie's allemaal......bedankt!!, vriendelijke mensen die mini-rijders...
enne een paar strepen zouden inderdaad niet verkeerd staan ha ha...badsmini is er mee bezig als het goed is.....hippolytushoef ligt vlakbij de afsluitdijk tussen den-oever en den helder in ongeveer.....daar kan je af en toe nog ff lekker gas-geven op de land-weggetjes....
groeten leander

- maus105
- Bonkey
- Pretty Cooper
- Bling-Bling Queen
Bericht

-The MINI is simply too beautiful to be true-
Welkom hier op het forum :hi . Heel veel Mini-plezier
Lekker genieten van je bakkie en mss tot meets. Nice name

Lekker genieten van je bakkie en mss tot meets. Nice name

-The MINI is simply too beautiful to be true-
Onze sponsors