Remmie is dit vergelijkbaar met het Harman/Kardon systeem? Dat heb ik er namelijk inzitten en die versterker is nog iets groter dan dit digitale systeempje.
Laatst gewijzigd door frankie op 24 okt 2007, 12:07, 1 keer totaal gewijzigd.
Digital power sound module is toch echt wel een stuk beter dan de harman kardon!! ook een stuk duurder, helaas.
Maar de harman kardon is toch ook zeker niet slecht
Nee vind de Harman Kardon niet slecht, maar vroeg me gewoon af hoe deze zich verhoudt tot de DPSM. Maar als ik het goed interpreteer ligt de H/K tussen de gewone Boost en deze Digitale Module in.
Ik overweeg trouwens wel om de H/K speakers te vervangen door een ander setje High End speakers van bijvoorbeel Focal o.i.d.
precies H/K ligt tussen boost en de digital.
je speakers vervangen voor een setje focals is geen slechte optie, het zal nog iets beter en strakker gaan klinken, maar focal is wel super duur.
Maar dan heb je wel wat Speakertjes zitten er toch alweer 4 jaar in, vooral voor begint het een beetje te corroderen. Denk inderdaad dat er nog wel meer uit de H/K versterker te halen is.
Zelfs de H/K set geeft al aardige luchtverplaatsing uit vooral de achterste ovalen. Er wordt soms zelfs aan mij gevraagd waar ik de sub verstopt heb . De DSPM zal nog wel wat meer geven denk.
Ik ben van het weekend bij Remco(remmie1972) geweest om zijn vorige speakers over te nemen en in te bouwen en heb meteen even in zijn auto gezeten om te luisteren naar de DPSM.. Nou dat klinkt echt geweldig . Niet normaal wat een geluid er uit komt!! Het kost wat maar dan heb je ook wat, maar dat is met alles toch
Vanmiddag kwam ik met The Heks bij de dealert vandaan en toen The Prodigy met smack my bitch up op de radio was heb ik het volume van ons H/K systeem vol opengedraait. Het gaat behoooorlijk hard en het is echt fantastisch hoe het systeem reageert als je de bass of treble omhoog of omlaag schroeft. Op het moment dat dat je bass/treble omhoog zet gaat het volume omlaag en omgekeerd. Echt top, het gaat gewoon niet vervormen.