Mini gespot op Curaçao

MINI gezien? Meld het hier! Misschien was het wel een bekende.
Colmena
Mod virus alert!
Mod virus alert!

Mini gespot op Curaçao

18 nov 2007, 12:21

Hallo mensen,

De afgelopen 2,5 week zijn wij even Nederland ontvlucht en hebben wij heerlijk genoten van de standen op Curaçao en Bonaire. We hebben in totaal in onze vakantie wel één mini gespot op Curaçao :D. Uiteraard even een foto van gemaakt. Je kunt aan de voorkant wel zien (kentekenplaat houder) dat deze auto ooit vanuit een Europees land (waarschijnlijk Nederland) naar Curaçao is verscheept. Misschien een oud lid?

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Afbeelding
iDarkDesign
Transformer

18 nov 2007, 12:57

Hey Richard!

Wat lekker de caribbean op! Waar zat je op Bonaire en wat heb je daar gedaan? Lang geleden alweer voor mij dat ik op Curacao ben geweest.

Mijn vriendinnetje gaat in Februari stage lopen op Bonaire bij kennisen van me. Dus dan ga ik er zeker ook weer even langs!

foto's?

iDD
henkietenk
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

18 nov 2007, 15:46

Gaaf hoor!

Denk alleen niet dat ie uit Nederland komt, want hij is erg kaal. Nederland heeft volgens mij standaard chroompakket aan buitenkant.
Colmena
Mod virus alert!
Mod virus alert!

18 nov 2007, 16:46

henkietenk schreef:Gaaf hoor!

Denk alleen niet dat ie uit Nederland komt, want hij is erg kaal. Nederland heeft volgens mij standaard chroompakket aan buitenkant.
Ook bij een mini one?
Afbeelding
frankie
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

18 nov 2007, 17:20

Hee Richard! Weer terug in het land jongen! Hoop dat jullie een goeie vakantie hebben gehad, wij vertrekken dinsdag naar Egypte! Ook eens kijken of ze daar Mini's kennen :roll: 8)
Pretty Cooper
Bling-Bling Queen

18 nov 2007, 21:05

Is maar een kaal ding. Heeft volgens mij geen echt MINI-hartje :wink:

Lekker zeg Curaçao!!!!!!!!!!! (shakeit) :zon
Afbeelding

-The MINI is simply too beautiful to be true-
Colmena
Mod virus alert!
Mod virus alert!

18 nov 2007, 22:43

Pretty Cooper schreef:Is maar een kaal ding. Heeft volgens mij geen echt MINI-hartje :wink:

Lekker zeg Curaçao!!!!!!!!!!! (shakeit) :zon
Een kale mini is het zeker, alhoewel een auto 9000 km verschepen het nodige kost lijkt het mij wel dat de eigenaar niet zonder zijn mini kon en toch een klein mini hartje heeft. :D
Afbeelding
Pretty Cooper
Bling-Bling Queen

19 nov 2007, 08:45

Colmena schreef:
Een kale mini is het zeker, alhoewel een auto 9000 km verschepen het nodige kost lijkt het mij wel dat de eigenaar niet zonder zijn mini kon en toch een klein mini hartje heeft. :D

You're right. Zo kan je het ook bekijken!!! :D Btw stond deze Seven in de buurt van het vliegveld?

gr, PC
Afbeelding

-The MINI is simply too beautiful to be true-
speedy
NMC Legend
NMC Legend

19 nov 2007, 09:46

frankie schreef:Hee Richard! Weer terug in het land jongen! Hoop dat jullie een goeie vakantie hebben gehad, wij vertrekken dinsdag naar Egypte! Ook eens kijken of ze daar Mini's kennen :roll: 8)
Egypte mini's :s (maak wel even een foto als je er een ziet :mrgreen: )
florisvandam
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

19 nov 2007, 11:03

Ha die Richard,

Zo weer terug in het koude kikkerlandje :?
Ik heb helemaal geen MINI kunnen spotten, wel een hele berg Suzuki Swifts op Curacao.
Heb je mijn schoonouders nog gezien bij Kontiki, die zitten er lekker nog tot 1 december.
En wij gaan gelukkig weer begin juni volgend jaar, dus het is aftellen voor ons.

gr. en tot 8 december op de verjaardag van Geert en Mel???

floris
Ook het gevoel dat je teveel premie voor je MINI verzekering betaalt!!!
Vul vrijblijvend het inventarisatieformulier in en wij brengen een scherpe offerte uit.
Colmena
Mod virus alert!
Mod virus alert!

19 nov 2007, 21:55

florisvandam schreef:Ha die Richard,

Zo weer terug in het koude kikkerlandje :?
Ik heb helemaal geen MINI kunnen spotten, wel een hele berg Suzuki Swifts op Curacao.
Heb je mijn schoonouders nog gezien bij Kontiki, die zitten er lekker nog tot 1 december.
En wij gaan gelukkig weer begin juni volgend jaar, dus het is aftellen voor ons.

gr. en tot 8 december op de verjaardag van Geert en Mel???

floris
He Floris,

Uiteraard zijn wij van de partij bij Geert en Mel. Dan hebben wij het zeker even over dushi korsou en de mini :D
Ayooooooooooooooooo
Afbeelding
MR
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

19 nov 2007, 22:43

Colmena heeft het Curacao virus te pakken.... lekker he da eiland.. Zo vaak geweest en echt genieten niet normaal meer... relax leventje daar :D:D

MR

Terug naar “MINI Spotting”