Chrome interior installeren ? Help wanted !

De binnenkant, alles over het interieur, audio, navigatie, carkits etc.
Tom
Enthousiast
Enthousiast

Chrome interior installeren ? Help wanted !

28 dec 2007, 10:30

Hoi allemaal,

Vorige vrijdag m'n 'nieuwe' MCS opgehaald in duitsland, een BRG.

Eergisteren kreeg ik dan het leuke nieuws van m'n vriendin dat ik iets mocht uitkiezen voor m'n kerstmis. Heb meteen gekozen voor chrome interior package OEM en meteen besteld ! (was naar mijn mening het enige wat nog ontbrak in het interieur :) )

Nu heb ik echter totaal geen idee hoe ik die ringen moet vervangen, ik heb onlangs een DIY gezien voor die grote van de navi maar voor de andere stond er niets bij :(

Ps: Zou liefst de antraciete ringen behouden dus zonder breekwerk :mrgreen:

Dus bij deze: heeft er al iemand ervaring met deze mod ? Dan hoor ik het graag :mrgreen:
Tom
Enthousiast
Enthousiast

05 jan 2008, 11:17

Ok, heb het even zelf geprobeerd en blijkt allemaal redelijk makkelijk te gaan.

Heb echter 1 vraagje ivm de toerenteller boven het stuur:

Heb een dubbele (navi) en wou even weten of iemand van jullie dat soort teller al eens heeft opengehaald ? Ik heb hem al losgekoppeld maar verder geraak ik niet, onderaan zitten 2 clipsen die je kan losmaken maar als die los zijn krijg je de ringen nog niet los :cry:

Ik richt me dan ook vnl tot mensen die mss al zo'n tomtom zelf hebben ingebouwd boven het stuur ?
Maaij
King of the Groupbuy
Contacteer:

05 jan 2008, 11:41

Schroeven aan de achterkant ook losgemaakt?
Tom
Enthousiast
Enthousiast

06 jan 2008, 00:16

Wel Maaij, dat vroeg ik me dus af of die ook nodig waren, twijfelde of die niet enkel dienden om het mechanisme op zen plaats te houden. Daarom dus best ff vragen :) Maar die moeten er dus uit ? Alvast bedankt ! :))

Terug naar “Interieur en audio”