ik heb erover eens zitten nadenken hoe electric blue side skirts zouden staan op mijn Mini nu met de zwarte velgen en volgens mij zou het wel bruut uitzien.
Weet iemand toevallig wat het zou kosten voor alleen de aero kit side skirts en zijn deze dan ook gespoten?
Gr. Tom
Aero kit side skirts
- badkarma
- Mod virus alert!
- Arjan
- Volledig MINI minded!
Bericht
Hé Tom,
Een week of 6 geleden zijn er aero sideskirts aangekocht met nog 50 MINI-rijders van een aantal europese MINI-clubs.
De hele set inclusief roostertje en bevestigingsmateriaal was 350 euro.
(via dealer Timmermans in Duitsland i.s.m. MINI HQ in München)
Zie hier:
http://www.newminiclub.nl/forum/viewtopic.php?t=325
Je kunt het nog proberen bij deze dealer om eens te informeren voor wat voor prijs je ze nu kunt krijgen. Binnenkort is weer het evenement Strahlung Pur in Dusseldorf. Meestal hebben ze dan weer spectaculaire aanbieding voor in, op en aan je MINI of voor de mens in de MINI.
Een week of 6 geleden zijn er aero sideskirts aangekocht met nog 50 MINI-rijders van een aantal europese MINI-clubs.
De hele set inclusief roostertje en bevestigingsmateriaal was 350 euro.
(via dealer Timmermans in Duitsland i.s.m. MINI HQ in München)
Zie hier:
http://www.newminiclub.nl/forum/viewtopic.php?t=325
Je kunt het nog proberen bij deze dealer om eens te informeren voor wat voor prijs je ze nu kunt krijgen. Binnenkort is weer het evenement Strahlung Pur in Dusseldorf. Meestal hebben ze dan weer spectaculaire aanbieding voor in, op en aan je MINI of voor de mens in de MINI.
Lekker touren met de MINI CLUBMAN D Sparkling Silver-Silver-Silver
- red_devil
- Bijna verslaafd
Bericht
....... K was te laat met de groupbuy

»Rijd nooit harder dan je beschermengel vliegen kan«
Re: Aero kit side skirts
Misschien dat we dan ze samen kunnen kopen. Omdat ik ze ook graag wil, niet in het electric blue maar in het roodbadkarma schreef:ik heb erover eens zitten nadenken hoe electric blue side skirts zouden staan op mijn Mini nu met de zwarte velgen en volgens mij zou het wel bruut uitzien.
Weet iemand toevallig wat het zou kosten voor alleen de aero kit side skirts en zijn deze dan ook gespoten?
Gr. Tom

»Rijd nooit harder dan je beschermengel vliegen kan«
- Berthil
- Volledig MINI minded!
Bericht
Even opletten met Electric Blue want dat is een moeilijk kleur die snel kleurverschil geeft door het hoge aandeel zilver in de lak.
Ik heb ze zelf kaal besteld en door het schadebedrijf bij de dealer laten spuiten (zelfde prijs als af fabriek laten spuiten) met de uitdrukkelijk wens dat ik geen kleurverschil wilde. Toch was er de eerste keer kleurverschil. De tweede keer had men het wel goed, kosteloos natuurlijk.
Ik heb ze zelf kaal besteld en door het schadebedrijf bij de dealer laten spuiten (zelfde prijs als af fabriek laten spuiten) met de uitdrukkelijk wens dat ik geen kleurverschil wilde. Toch was er de eerste keer kleurverschil. De tweede keer had men het wel goed, kosteloos natuurlijk.
Onze sponsors