hoi,
Ik heb trillingen in mn rechtervoorwiel als ik zo rond de 100km/h rij( daarbuiten niet, tussen 95 en 105 km/h ).
Je voelt t niet echt, maar je hoort t wel, geluid klinkt als n soort gezoem icm hele lichte trilling.
Ikzelf denk dat de velg uitgebalanceert moet worden.
Heeft iemand van jullie ervaringen mee of een tip?
Trillingen tijdens het rijden
- laupeeren
- Leerling Mini lid
Bericht
hee,
zou het niet beetje snel zijn van die lagers? mini heeft pas 45.000 op de teller.
Kan het dan dat die lagers alleen rond de 100 zoemen..?
Ik laat er vrijdag even na kijken. Mn gevoel zegt dat t even uitbalanceren is, anders zou het gezoem niet alleen rond de 100km/h zijn, toch!?
groetjesss
zou het niet beetje snel zijn van die lagers? mini heeft pas 45.000 op de teller.
Kan het dan dat die lagers alleen rond de 100 zoemen..?

Ik laat er vrijdag even na kijken. Mn gevoel zegt dat t even uitbalanceren is, anders zou het gezoem niet alleen rond de 100km/h zijn, toch!?
groetjesss
- Jenkins
- Volledig MINI minded!
Bericht
Maar jij hebt een S en daar zit geen faulty bak in.
Dus ik vermoed dat 't NIET je versnellingsbak is die dit gezoem veroorzaakt.
Ben benieuwd wat je dealer ontdekt.
Voor een pre-facelift One of Cooper zou 't niet de eerste bak zijn die met die kilometerstand zou sneuvelen.laupeeren schreef:hee,
Maar jij hebt een S en daar zit geen faulty bak in.
Dus ik vermoed dat 't NIET je versnellingsbak is die dit gezoem veroorzaakt.
Ben benieuwd wat je dealer ontdekt.
- laupeeren
- Leerling Mini lid
Bericht
idd. is een gefacelifte mini S. Die moeten toch enigzins tegen de 170paardenkrachten opkunnen;)
Ik ben ook benieuwd, hoop niet dat t de wiellagers zijn, dat zal wel weer wat kosten. Zou ook vreemd zijn, het geluid is alleen tussen 95 en 105 km/h, daarbuiten hoor je helemaal niks en t wordt niet erger of minder... mja. We´ll see.
Ik laat het weten als k bij de dealer ben geweest!
Ik ben ook benieuwd, hoop niet dat t de wiellagers zijn, dat zal wel weer wat kosten. Zou ook vreemd zijn, het geluid is alleen tussen 95 en 105 km/h, daarbuiten hoor je helemaal niks en t wordt niet erger of minder... mja. We´ll see.
Ik laat het weten als k bij de dealer ben geweest!
- Marchegiani
- Leerling Mini lid
Bericht
Ik heb een soort gelijk probleem gehad. Zit meestal in de band zelf. Onbalans of een vlakke plek. Maar we wachten de uitslag van de Dealer af...
-This spot is for sale-
- Marchegiani
- Leerling Mini lid
Bericht
Ik heb het niet bij mijn Mini gehad, die heb ik pas een week. Wel bij 2 andere auto's. Zat bij beide auto's in banden.
Het was wel zo dat het 2 keer een achterband was. 1 keer wel gezoen andere keer alleen trillen. Je band kan gaan zoemen als die schuim afgesleten is. Ik zou me niet te veel zorgen maken als ik jou was.
Het was wel zo dat het 2 keer een achterband was. 1 keer wel gezoen andere keer alleen trillen. Je band kan gaan zoemen als die schuim afgesleten is. Ik zou me niet te veel zorgen maken als ik jou was.
-This spot is for sale-
- Mini Poeper
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Terug naar “MINI R50 (One/Cooper), R52 (Cabrio), R53 (Cooper S)”
Onze sponsors